וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעל המזנון רצח את מנהל בית הספר כנקמה

19.10.2014 / 15:00

הותר לפרסום: המשטרה עצרה חשוד ברצח יוסף חאג' יחיא באוגוסט האחרון. לפי החשד, וואהל קעיק, שניהל מזנון במוסד החינוכי בטייבה, ירה בו למוות במשרדו בשל הקמת מזנונים מתחרים שפגעו בהכנסתו

צילום: רוני שיצר, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה סבורה כי היא הצליחה לפענח את מקרה הרצח של יוסף חאג' יחיא, בן 50, מנהל בית הספר "עמל" בטייבה בחודש אוגוסט האחרון – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. החשוד המרכזי במעשה הוא וואהל קעיק, בן 46, אשר ניהל במשך כמה שנים את אחד המזנונים בבית הספר. החוקרים חושדים כי המניע למעשה הוא רצונו של קעיק לנקום בחאג' יחיא, על כך שהחליט לאפשר פתיחת מזנונים נוספים בבית הספר, דבר שפגע בהכנסתו. מעצרו הוארך היום בחמישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מחקירת ימ"ר מרכז עולה, כי ב-25 באוגוסט בשעות הצהריים, ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים, הגיע אדם רעול פנים לבוש במעיל שחור לבית הספר. הוא טיפס לקומה השנייה של אחד המבנים, חלף על פני חדר המזכירה, ונכנס לחדרו של חאג' יחיא, אשר ישב אותה שעה יחד עם שלושה מורים. לפי החשד, הוא ירה באקדח לעבר פלג גופו העליון מספר רב של קליעים, אשר פגעו בראשו ובחזהו. המנהל מת במקום, ואילו קעיק עזב את בית הספר. במצלמות האבטחה הוא נראה לכאורה במגרש החנייה, נכנס לכלי רכב מסוג טנדר "סובארו" ועוזב את המקום.

עוד בוואלה! חדשות:
פצוע ששב מנפאל: "במסוק החילוץ חשבו שאני גופה ועזבו"
מלחמות המודיעין: כך מסתתר דאעש ממרגלי המערב
יוזם "מחאת המילקי" נחשף: "לא שיערתי שתפרוץ כזו סערה"

וואהל קעיק, החשוד ברצח יוסף חאג' יחיא בטייבה. רוני שיצר, מערכת וואלה! NEWS
החשוד ברצח המנהל בטייבה, וואהל קעיק/מערכת וואלה! NEWS, רוני שיצר

עוד באותו יום עצר מחלק פשיעה של ימ"ר מרכז את קעיק בחשד לביצוע המעשה, וזאת לאחר שהשוטרים שמעו עדויות על הסכסוך בינו לבין חאג' יחיא. מומחים שצפו בסרט אבטחה קבעו כי היא אכן חנתה במגרש החנייה בבית הספר ביום הרצח. כמו כן, אותם מומחים טענו כי צורת הליכתו של האיש שנראה במצלמות זהה לזו של קעיק. נוסף על כך, התגלו במכוניתו שרידי אבק שריפה.

מעצרו של קעיק הוארך במהלך החודשיים האחרונים כמה פעמים. הבוקר הגישה המשטרה הצהרת תובע והודיעה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי הצליחה לפענח את הרצח. נוסף על כך, ביקשה המשטרה מבית המשפט להתיר לפרסם את פרטי החקירה.


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוסף חאג' יחיא מנהל בית ספר עמל בטייבה. אוגוסט 2014. פאנט
נורה למוות במשרדו. יוסף חאג' יחיא/פאנט
יוסף חאג' יחיא, מנהל תיכון עמל בטייבה, נרצח באמצע ישיבה בבית הספר. 25 באוגוסט 2014. שלומי גבאי
במכוניתו של החשוד התגלו שרידי אבק שריפה. בית הספר בטייבה ביום הרצח/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully