וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ניידת פונה פנייה לא חוקית - ומתנגשת ברכב שנוסע בירוק

7.3.2016 / 12:45

בסרטון שצולם מכלי רכב סמוך והגיע לוואלה! NEWS, נראית ניידת סיור של מחוז ירושלים פונה פניית פרסה בצומת שילת ופוגעת במכונית אזרחית שנסעה באור ירוק. לא היו נפגעים באירוע. המשטרה: "נסיבות התאונה נחקרות"

עריכה: גדי וינסטוק

ניידת סיור של משטרת מחוז ירושלים פנתה אמש (ראשון) פניית פרסה בצומת שילת שלא כחוק, והתנגשה בעוצמה במכונית שנסעה באור ירוק - כך עולה מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS מכלי רכב שהיה סמוך לזירת התאונה. לא היו נפגעים באירוע. מהמשטרה נמסר כי "נסיבות התאונה נחקרות על ידי בוחני משטרת ישראל".

בדוח שפורסם לפני כשבועיים על ידי מבקר המדינה נחשפו כשלים מערכתיים חמורים בבקרה על שוטרים בכל הנוגע לעבירות תנועה. בוטלו דוחות וכתבי אישום שנרשמו לשוטרים וקציני משטרה בדרגת ניצב משנה ומעלה ללא סיבה מוצדקת.

כך למשל, עד פברואר 2015 לא הושלם הטיפול בכ-53% מהדוחות שניתנו לכלי רכב משטרתיים, יותר ממחציתם בין השנים 2012- 2013. במחוז ירושלים בוטלו דוחות וכתבי אישום מחוסר ראיות ומחוסר עניין לציבור, בניגוד לנוהלי המשטרה. בנובמבר 2013 נכנס לתפקידו רכז אגף תנועה במחוז חוף ומצא כי הצטברו כ-800 דוחות לכלי רכב של המשטרה שלא טופלו עד אז. עד פברואר 2015 טיפל הרכז ב-150 מהם, בקירוב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אישום: ניסה לחמוק מבדיקת רישיונות בנצרת, דרס את השוטר - וברח
הוארך מעצר הדורס מכביש 6; קרובת ההרוגה: "הילד שואל 'איפה אימא?'"
"אביו של הילד שנדרס למוות התקשר ואמר: 'הוא קיבל מכה חזקה. הולכים לבדוק אם זה הוא'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הרכב לאחר ההתנגשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully