וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הדורס מכביש 6; קרובת ההרוגה: "הילד שואל 'איפה אימא?'"

דב גיל הר

7.3.2016 / 0:15

גיסתה של הילה נחמן מיכלי, שנדרסה והופקרה בשבוע שעבר, אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי המשפחה מנסה לדאוג בימים הקשים האלה לילדיה, שמתקשים לעכל את הטרגדיה. "אני עד עכשיו לא מבינה למה הוא ברח. אם פגעתם במישהו – תסייעו, אל תברחו"

צילום: דוד קורן עריכה: ניר חן

מעצרו של יוסי כהן, תושב חדרה בן 61, החשוד בדריסתה למוות של הילה נחמן מיכלי ונטישתה בזירה בכביש 6, הוארך אתמול (ראשון) בארבעה ימים. בדיון אמר חוקר המשטרה כי החוקרים סבורים שכהן ידע בוודאות שהוא פגע בנחמן מיכלי, שיצאה מרכבה אל שולי הכביש, בטרם נמלט מהזירה.

"שבוע לא קל עבר עלינו. הילד תמיד שואל איפה אימא, ואנחנו מנסים לעזור בכול דרך אפשרית", אמרה אתמול מורן לוי, גיסתה של ההרוגה. היא סיפרה כי אחד הילדים חזה באמו נדרסת וכי הוא מבין. "אנחנו מסבירים לו, כי לצערנו הוא ראה הכול, מכיוון שהיה מחוץ לרכב. כרגע לא הסברנו לו על הנהג, רק על הדבר העיקרי: האימא איננה ואיך להתמודד הלאה. הוא שואל שאלות מאוד קשות ואנחנו מנסים לעודד אותו בכל הכוח".

עוד בנושא:
קרובי ההרוגה בכביש 6 התפרצו על הנהג החשוד: "נרדוף אותך כל חייך"
נהג דרס למוות אישה לעיני ילדיה בכביש 6 – והסגיר את עצמו לאחר מצוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם רק היה עוצר ומסייע לא היינו מתנהגים ככה". זירת התאונה בכביש 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, היא מתמקדת בהסברה ובניסיון להבין מדוע הפקיר לכאורה יוסי כהן את גיסתה. "אני עוד היום לא יודעת את התשובה למה ברח. אני מנסה להעביר את המסר שאם חלילה מישהו פגע במישהו – תסייעו, אל תברחו. הוא השאיר שלושה ילדים קטנים ללא אימא וזה עצוב מאוד. כרגע לא ניסה להסביר את עצמו במסגרת אחרת, מחכים לדיון, אולי יהיה משהו חדש שנדע עליו".

בהארכת המעצר של הנהג ביום רביעי, התפרצו עליו בני המשפחה ואחד מהם קרא לו: "אתה יכול להתחבא, אבל נרדוף אותך כל ימי חייך. אתה הרגת אימא לשלושה ילדים קטנים, הפקרת אותה". בתגובה השיב החשוד: "לא הפקרתי". לוי התייחס לדברים ואמרה בריאיון לוואלה! NEWS: "זה משהו לא קל לעכל ששלושה ילדים יגדלו בלי אמא ושראו את התאונה עצמה. זה לא נתפס. אם רק היה עוצר ומסייע לא היינו מתנהגים ככה. לא היינו כועסים כמו עכשיו. אני אגיד לו שוב וכל הזמן שהשאיר שלושה ילדים ללא עזר להם, שלושה יתומים שנשארו. צריך להישאר ולעזור כמה שאפשר".

(עדכון ראשון: 20:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully