וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לחמוק מבדיקת רישיונות בנצרת, דרס את השוטר - וברח

7.3.2016 / 11:48

כתב אישום הוגש נגד בן 19 מנצרת שפגע בחודש שעבר בשוטר שביצע בדיקה שגרתית בעיר ופצע אותו באורח קשה. לפי כתב האישום, הצעיר נהג בכלי הרכב של אשת אביו ללא ביטוח וניסה לחמוק מבדיקת השוטר נתן יוספוב - שעדיין מורדם ומונשם

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד ג'ורג' הישאם גרייב, בן 19 מנצרת, בגין תאונת "פגע וברח" שבה דרס שוטר ופצע אותו באורח קשה בחודש שעבר בעיר. גרייב נאשם בחבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות ונהיגה ברכב ללא ביטוח. לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אבי פסטרנק מפרקליטת מחוז צפון, גרייב דרס את השוטר נתן יוספוב כשניסה לחמוק מבדיקה שגרתית משום שנהג ללא ביטוח.

השוטר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים האנגלי בעיר ואז הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה בשל מצבו. עד היום, הוא מורדם ומונשם. במהלך הערב פרסה המשטרה מחסומים וביצעה סריקות באזור, ולאחר שעה וחצי הנהג הפוגע הסגיר את עצמו בליווי אביו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
השופטת בדיון: "לפי הראיות, הגבר הוא היחיד שדקר את הילי סובול"
עונשי מאסר לעורכי הדין שהמרידו אסירים ביטחוניים וקישרו אותם לחמאס
קיבלה גט שלוש שנים לאחר שבעלה הפסיק לתפקד עקב אירוע מוחי

זירת דריסת שוטר בנצרת צומת המוסכים. ערן גילווארג
זירת התאונה בנצרת בחודש שעבר/ערן גילווארג

בערב שבו פגע הנאשם בשוטר, נהג גרייב ברכב השייך לאשת אביו מבלי לקבל את רשותה, ובידיעה שביטוח הרכב אינו מכסה את הנסיעה בשל היותו נהג חדש. כשיצא במרכז הקניות "ביג פאשן" לרחוב תאופיק זיאד ופנה שמאלה בכביש המוביל למעגל התנועה, נתקל בשוטר, שעד על הכביש וסימן לו לעצור באמצעות פנס, בעודו הולך למרכז הכביש. בשלב זה, האיץ גרייב את נסיעתו בעוד השוטר ממשיך לסמן לנאשם לעצור את רכבו.

סניגורו של הנהג הפוגע טען בדיון כי "הפגיעה היתה אחרי שהנהג סטה שמאלה. כלומר, אם השוטר היה נשאר לעמוד, לא היתה תאונה". לדבריו, גם בוחן התנועה אמר כי הנהג סטה. ואולם, כתב האישום מתאר כי בשלב מסוים חש השוטר בסכנה וניסה להתחמק מפגיעת הרכב, אך גרייב פגע בו בעצמה והוא הוטח על קדמתו ונזרק על הכביש. לפי כתב האישום, אף שידע הנאשם כי פגע בשוטר, הוא לא עצר ולא הזעיק עזרה אלא המשיך בנסיעה מהירה ובפרעות, כשהוא מזגזג בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת דריסת שוטר בנצרת צומת המוסכים. ערן גילווארג
זירת דריסת שוטר בנצרת צומת המוסכים/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully