וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האבא התקשר ואמר: 'הילד קיבל מכה חזקה. הולכים לבדוק אם זה הוא'"

7.3.2016 / 0:06

חברי משפחתו של הילד שנדרס למוות על ידי אוטובוס כשרכב על אופניו בחולון סיפרו כי בשבוע הבא הוא היה אמור לחגוג 11 עם הוריו ושלושת אחיו. ראש עיריית חולון הביע תנחומיו: "הלב נקרע מכאב"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

קרוביו של הילד שנדרס למוות אתמול (ראשון) כשרכב על אופניו בחולון, מזועזעים מהבשורה המרה. "בשבוע הבא היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-11, יחד עם אמו, אביו ושלושת אחיו", סיפר אחד מהם. הילד, שהיה בדרכו לאימון כדורסל, שיחק בקבוצת הפועל חולון, שעמדה היום דקה דומיה לזכרו לפני משחקה.

"הייתי צריך להיפגש איתם", סיפר חבר המשפחה על הורי הילד, שנאלצו ללכת ולזהות את גופתו. "האב לא הגיע. הוא התקשר ואמר לי: 'אנחנו הולכים לבדוק אם זה הוא או לא. הוא קיבל מכה חזקה'. הוא היה טוב בכדורסל".

ראש עיריית חולון מוטי ששון הביע צער על מות הילד. "הלב נקרע מכאב", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "ילד בן 11, תושב חולון, נהרג היום מפגיעת אוטובוס בעת שרכב על אופניו בדרך לאימון כדורסל. אני מבקש מכאן למסור את תנחומיי לבני משפחתו בשם כל תושבי חולון. מרגע היוודע הבשורה הקשה נרתמו כל מנגנוני העירייה לסייע לקרוביו של הילד. סעו בזהירות ושמרו על חייהם של הילדים שלנו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בלי פוליגרף או ריאיון אישי: כך מינה אלשיך 37 קצינים בכירים
הוארך מעצר הדורס מכביש 6; קרובת ההרוגה: "הילד שואל 'איפה אימא?'"
סערה עקב תיעוד מעצרו של צעיר ממוצא אתיופי: "נגיש תלונה למח"ש"

שחקני הפועל חולון עומדים דקת דומיה. מגד גוזני
קבוצת הפועל חולון עומדת דקה דומייה לזכר הילד, הערב/מגד גוזני
זירת תאונת אוטובוס בחולון - ילד בן 11 נהרג. מאצ'י הוף
כוחות ההצלה אוספים את חלקי האופניים השבורים של הילד מהזירה היום/מאצ'י הוף

חוקרי המשטרה בראשותו של מפקד מרחב אילון ניצב-משנה נתן בוזנה, מנסים להבין כיצד חצה הנער את הצומת המרומזר ונפגע על ידי האוטובוס, ופועלים לאתר תמונות ממצלמות האבטחה מהבניינים הסמוכים. נהג האוטובוס, שעוכב לחקירה על ידי בוחני התנועה, סיפר כי נסע באור ירוק וכי הילד ירד מאי תנועה ונפגע על ידו מבלי שיכול היה למנוע את התאונה.

הדר סער, כונן מד"א כחובש רפואת חירום שהגיע לזירה, סיפר: "על הכביש שכב רוכב האופניים, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו לקבוע את מותו בשטח. נהג האוטובוס מטופל במקום במצב קל".

(עדכון ראשון: 21:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully