וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת נגד אדלשטיין הוקרנה על בניין הפרלמנט הבריטי: "עצרו את הכובש"

2.3.2016 / 12:32

ארגונים אנטי-ישראליים הקרינו את הכרזה, שקראה למעצרו של יו"ר הכנסת, לקראת ביקורו הצפוי במקום, שם ינאם לראשונה בפני בית הנבחרים. אדלשטיין: "שונאינו לא מרתיעים אותי, זו הזדמנות להשמיע עמדתנו ללא היסוס"

צילום: מתוך יוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגונים אנטי-ישראליים בבריטניה הקרינו לפנות בוקר (רביעי) כתובת בגנות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על קיר הפרלמנט בלונדון, זאת לקראת ביקורו המדינה. בכרזה שהוקרנה על קירות המבנה הגדול נכתב "עצרו את אדלשטיין, הכובש בניגוד לחוק". אדלשטיין יצא הבוקר לביקור ראשון בבריטניה, שם ינאם בפני חברי הפרלמנט.

אדלשטיין מסר בתגובה לתקרית: "ארגונים אנטי-ישראליים הקרינו לפנות בוקר את הכרזה על בניין הפרלמנט הבריטי בגנות ביקורי בפרלמנט. שונאינו לא מרתיעים אותי, ואני עושה דרכי לביקור ראשון ולנאום בפני חברי הפרלמנט. אמצא בו תומכים ומתנגדים כאחד, וזו הזדמנות עבורי להשמיע ללא היסוס את העמדה הישראלית".

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר בקהילה היהודית בלונדון על "שבוע האפרטהייד": "מצב הקהילה טוב"
המסר של בריטניה לישראל: ידידות קרובה - בתחומי הקו הירוק בלבד
יוזמה חדשה בבריטניה תקשה על הטלת חרמות וסנקציות נגד ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עצרו את אדלשטיין הכובש". ההקרנה על בניין הפרלמנט, לפנות בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבוע, בצל ההנחיות החדשות של הממשלה הבריטית האוסרות על הטלת סנקציות נגד ישראל, נפתח במדינה "שבוע האפרטהייד הישראלי", הגדול ביותר מאז החלה פעילות תנועת BDS לפני כ-12 שנים. "שבוע האפרטהייד" צוין ב-25 אוניברסיטאות ברחבי הממלכה, וצפוי לעבור בחודשיים הקרובים למדינות אירופה, הגדה המערבית ורצועת עזה, דרום אפריקה, מדינות ערב, ארצות הברית וקנדה ואמריקה הדרומית.

עם פתיחת "שבוע האפרטהייד", נתלו ברכבת התחתית בלונדון שלטים המפצירים בציבור הבריטי לתמוך בתנועת החרם והסנקציות נגד ישראל. אחת מהכרזות יוצאת נגד חברת האבטחה הפרטית G4S, שבסיסה בלונדון. "יותר מ-500 ילדים פלסטינים מוחזקים ללא משפט בבתי כלא ישראלים של G4S בכל שנה", נכתב, "שם הפלסטינים נתונים להתעללות מינית, עינויים והודאה בכפייה. האם עלינו לבטוח בחברות אבטחה פרטיות שישמרו על ביטחוננו?".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לאחר כינוס ראשי הסיעות, נובמבר 2014. דוברות הכנסת,
"אשמיע ללא היסוס את עמדת ישראל". אדלשטיין/דוברות הכנסת

כרזה נוספת תיארה את הריסות הבתים במזרח ירושלים, לצד הכיתוב: "זו לא עזה. זו ירושלים". כרזה אחרת תוהה "מדוע רשת BBC מדווחת לטובת ישראל באופן מוטה?", לצד ציטוט מפי כתב ה-BBC לשעבר במזרח התיכון, טים לוולין, שאמר: "התרגלנו לעובדה שבמערכת ה-BBC, חיים ישראליים שווים אין ספור חיים פלסטיניים". לצד זאת, צוין כי 142 פלסטינים נהרגו ו-15,620 נפגעו מכוחות הביטחון הישראליים מאז חודש אוקטובר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully