וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס שחזן אשם בכל": חבר הכנסת התפטר מהוועדות שבהן הוא חבר

27.2.2016 / 21:03

לדבריו, מדובר ב"מחאה על הדחתי הלא מוצדקת מחלק מוועדות הכנסת". ביום שלישי החליטה סיעת הליכוד להשעותו מוועדת החוץ והביטחון ומוועדת הכנסת, לאחר שנעדר מהצבעה ללא קיזוז. חזן התפטר מהוועדות הנותרות - ועדת הכספים וביקורת המדינה

עריכה: ניר חן
"מדובר בהפגנת זלזול מובהק כלפי חברי הסיעה"

ח"כ אורן חזן (הליכוד) הודיע הערב (שבת) על התפטרותו מכל וועדות הכנסת שבהן הוא חבר. זאת, לדבריו "כמחאה על הדחתי הלא מוצדקת מחלק מוועדות הכנסת". בדברים שכתב בטוויטר הבהיר חזן כי "נמאס שחזן אדם בכל'". משמעות הדבר היא התפטרותו של האחרון מהוועדה לביקורת המדינה ומוועדת הכספים.

ביום שלישי הודיע יו"ר ועדת הכנסת דוד ביטן כי סיעת הליכוד החליטה להשעות את חזן מתפקידיו בוועדת החוץ והביטחון ובוועדת הכנסת. זאת, לאור היעדרותו מהצבעות במליאה מבלי שהתקזז עם חבר אופוזיציה כנדרש. עקב כך, נפלה הצעת חוק של ח"כ ענת ברקו מהליכוד בעניין הסדרת מעמדם של פסקי הדין הניתנים בבתי הדין הצבאיים בגדה המערבית.

על כך כתב היום ח"כ חזן בטוויטר כי "בהצבעה נכחו רק רק 29 ח"כים מתוך 61", מה שלדבריו מחזק את הטענה כי ההשעייה אינה מוצדקת.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"אורן חזן נעלם": הפסד ראשון לקואליציה בהצבעה על הצעת חוק משמעותית
חזן נגד מבקריו בליכוד: "חיפשו אותי? הנגבי התבלבל וצלצל לאורן זריף"
לאחר שנעדר מהצבעה: סיעת הליכוד השעתה את אורן חזן מוועדות הכנסת

ח"כ אורן חזן עם בני משפחתו לקראת השבעת הכנסת ה-20 מרץ 2015. עומר מירון
"אני מבין המובילים בהשתתפויות בהצבעות". ח"כ חזן/עומר מירון

"ח"כ אורן חזן נעדר בכוונת מכוון מהצבעות רבות במליאת הכנסת", כתב יו"ר סיעת הליכוד והקואליציה ח"כ צחי הנגבי. "הדבר מהווה התרסה עקבית נגד הסיעה שבה הוא חבר, מכשיל את הממשלה ומקשה עלינו לקדם את היעדים שהקואליציה מחוייבת להם. מעבר לכל אלה, מדובר בהפגנת זלזול מובהק כלפי חברי הסיעה, שמתמודדים מידי יום שני ורביעי מול האופוזיציה, לעתים מזומנות עמוק לתוך הלילה".

ביום רביעי התייחס ח"כ חזן להשעייתו מהוועדות באולפן וואלה! NEWS ואמר כי "צחי הנגבי מתוסכל מהכישלונות שלו ומהעובדה שלא נבחר לשר". עוד הוא הוסיף: "אני מוכן להגיד בוודאות מוחלטת שאני מבין המובילים בהשתתפויות בהצבעות. לבוא ולהגיד שאני הברזתי זה תלוש מהמציאות".

לדבריו, "אם הצבעה הייתה חשובה והוא יודע שנעדרתי רבות, אמרתי את זה בעבר ואני קורא לצחי הנגבי להתעמת מולי. אני לא יודע מה יש לו להסתתר. הוא לא התקשר אלי ולא קרא לי לבוא". על מערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי היא "תמיד הייתה טובה ורואים את זה בנאמנות שלי". לדבריו, נתניהו שמע על השעייתו בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully