וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן נגד מבקריו בליכוד: "חיפשו אותי? הנגבי התבלבל וצלצל לאורן זריף"

23.2.2016 / 9:35

לאחר שנפלה הצעת חוק משמעותית, תלה יו"ר הקואליציה הנגבי את האחריות על חבר מפלגתו שנעדר שוב מהמליאה. "תמוה שמתוך 61 ח"כים של הקואליציה נטפלים לשם אורן חזן. כנראה שהוא הפתרון האולטימטיבי לכל צרה ובעיה", השיב חזן

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק

ח"כ אורן חזן (הליכוד) התנער הבוקר (שלישי) מהאחריות שהוטלה עליו לנפילת הצעת החוק בעניין הסדרה בחוק של מעמד פסקי הדין הניתנים בבתי הדין הצבאיים ביהודה ושומרון. "קצת תמוה שמתוך 61 ח"כים של הקואליציה, כשמתוכם יותר מחצי לא נוכחים במליאה, מאשימים ונטפלים דווקא לשם אורן חזן, שהוא כנראה הפתרון האולטימטיבי לכל צרה ובעיה", אמר.

אתמול הפסידה הקואליציה בהצבעה בקריאה ראשונה על הצעת החוק של ח"כ ענת ברקו (הליכוד) כאשר 29 תמכו בהצעה ו-29 התנגדו. יו"ר הקואליציה, צחי הנגבי, ענה לשאלת וואלה! NEWS על הנסיבות שהובילו להפסד בהצבעה, ואמר כי האשמה מוטלת על חזן, שנעדר מן המליאה. "אורן חזן נעלם מהכנסת ללא קיזוז ולא ענה לטלפונים מ-18:00 בערב", אמר הנגבי. על כך השיב חזן כי: "ח"כ הנגבי כנראה התבלבל וצלצל אולי לאורן זריף. אצלי בנייד אין ולו שיחה אחת ממנו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"נתניהו פנה לברלוסקוני כדי שיסייע לו ליצור קשר עם אובמה"
עצבים רופפים ודריכות מתמשכת: יום בתוך הלב הפועם של גל הטרור
צה"ל הרס בתי מחבלים שרצחו באותו יום חמישה בני אדם בפיגועי דקירה וירי

ח"כ עליזה לביא וח"כ אורן חזן. ועדת הכנסת. 8 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
"אצלי בנייד אין אפילו שיחה אחת מהנגבי". ח"כ חזן/נועם מושקוביץ

אתמול, לאחר ההפסד במליאה טען הנגבי כי "ביום רביעי תכונס סיעת הליכוד להחליט בדבר הצעדים שיינקטו בעניין היעדרותו המכוונת של חזן מהצבעות, שחוזרת על עצמה לאורך חודשים ארוכים".

מדובר בפעם הראשונה בקדנציה הנוכחית שבה הקואליציה מפסידה בהצבעה משמעותית בקריאה ראשונה, לאחר שעד כה מרבית ההפסדים היו בשלב הקריאה הטרומית. מעבר למבוכה, משמעות ההפסד היא כי הקואליציה לא תוכל לשוב ולהעלות את ההצעה שוב למשך חצי שנה, וגם אז תחזור ההצעה לשלב הקריאה הטרומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ח"כ צחי הנגבי, הכנסת, 13 ביולי 2015. יותם רונן
"תכונס הסיעה להחליט בצעדים שיינקטו נגד חזן". ח"כ הנגבי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully