וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על השעייתו: "הנגבי מתוסכל; קורא לו להתעמת מולי"

דב גיל-הר

24.2.2016 / 18:14

חבר הכנסת אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS בעקבות השעייתו מוועדות הכנסת, כי היו לו "הרבה הזדמנויות להפיל את הממשלה הזאת". יו"ר ועדת הכנסת, דוד ביטן: "אף אחד לא הכיר אותו לפני שנבחר, מי שנתן לו הזדמנות זה הליכוד"

עריכה: ניר חן

ח"כ אורן חזן (הליכוד) התייחס היום (רביעי) להחלטת סיעת הליכוד להשעותו מתפקידיו בוועדת החוץ והביטחון ובוועדת הכנסת, לאחר שנעדר מהצבעה במליאה מבלי להתקזז עם חבר אופוזיציה. "צחי הנגבי מתוסכל מהכישלונות שלו ומהעובדה שלא נבחר לשר", אמר חזן בריאיון לוואלה! NEWS על יו"ר הקואליציה, שטען כי חבר הכנסת לא ענה לשיחותיו. הדבר הביא לדחיית הצעת החוק של ח"כ ענת ברקו (הליכוד) להסדיר בחוק את מעמדם של פסקי הדין הניתנים בבתי הדין הצבאיים ביהודה ושומרון, כך שבפקודת הראיות ייקבע שהממצאים והמסקנות של בית דין צבאי יהיו קבילים כראיה במשפט אזרחי.

"אני מוכן להגיד בוודאות מוחלטת שאני מבין המובילים בהשתתפויות בהצבעות. לבוא ולהגיד שאני הברזתי זה תלוש מהמציאות", אמר. "אם הצבעה הייתה חשובה והוא יודע שנעדרתי רבות, אמרתי את זה בעבר ואני קורא לצחי הנגבי להתעמת מולי. אני לא יודע מה יש לו להסתתר. הוא לא התקשר אלי ולא קרא לי לבוא". על מערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי היא "תמיד הייתה טובה ורואים את זה בנאמנות שלי". לדבריו, נתניהו שמע על השעייתו לראשות בתקשורת.

אורן חזן. מגד גוזני
"מונעים ממני שרירותית לנהל ישיבות". חזן/מגד גוזני

בחודשים האחרונים חזן לא מנהל את ישיבות הכנסת, לפי החלטתו של היו"ר יולי אדלשטיין. "במשך עשרה חודשים מונעים ממני באופן שרירותי ולא ברור לנהל את ישיבות הכנסת ולא עשיתי כלום. היו לי הרבה הזדמנויות להפיל את הממשלה הזאת", אמר חזן. "היום שמעתי על הניצחון של טראמפ, גם עליו גיחכו וכלי התקשורת לא האמינו בו ולמרות זאת הוא הופך להיות המועמד המוביל לנשיאות. ורק מישהו אחד יכול להחליט מה היה איתי וזה הציבור".

סגן יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן, התייחס לנושא ואמר כי "לא תעזור שיטת ההכפשות". "יום שני הוא יום שחובה להיות בכנסת אלא אם אתה מקוזז. הוא לא מנהל את הישיבות והוא מסוכסך עם יו"ר הכנסת ואי אפשר לסבול את זה", אמר. בהתייחס לברקו, אמר: "זה פגע בח"כ מהליכוד שעבדה על החוק חצי שנה, וזה לא חברי לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת ודוד ביטן יור ועדת הכנסת, 8 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
"אין לנו עניין להדיח אותו, רק שיבין שאי אפשר להמשיך ככה". ח"כ ביטן/נועם מושקוביץ

כמו כן, הוא הוסיף: "עם כל הכבוד, אף אחד לא הכיר את אורן חזן לפני שנבחר ומי שנתן לו הזדמנות זה הליכוד, ולכן צריך לעבוד עבודת צוות ביחד עם חברי הסיעה. אין לנו עניין להדיח אותו, רק שיבין שאי אפשר להמשיך בדרך הזאת. אני לא רוצה לתת לו לפגוע בתדמית שלו, הוא צריך להיות ילד גדול ולהבין שלא נסכים להתנהגות הזאת שפוגעת בסיעת הליכוד ובממשלה. הוא צריך להחליט אם להיות בצוות הליכוד או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully