וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר התאונה בכביש 1: האישה שנפצעה קשה נפגשה עם ארוסה

23.2.2016 / 12:36

שרה שפרלינג, תושבת ירושלים בת 20 שמועד חתונתה נקבע לעוד שבועיים, שבה להכרה מלאה בסוף השבוע ונפגשה עם בחיר לבה בבית החולים אסף הרופא: "מפגש מרגש". בני משפחתה: "רק נס" יוביל לקיום החתונה כמתוכנן

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

(אביה של הפצועה קשה שידה נקטעה בתאונה: "צריכים עוד הרבה תפילות")

שבוע לאחר תאונת האוטובוס הקשה בכביש 1, נפגשה אמש (שני) לראשונה שרה שפרלינג, תושבת ירושלים בת 20 שהייתה אמורה להתחתן בעוד שבועיים ונפצעה באורח קשה, עם ארוסה. הפגישה התקיימה בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שבו היא מאושפזת. "המפגש היה מרגש מאד עבורם, גם עבור בני המשפחה", סיפר גורם המקורב למשפחה. אחותה הצעירה, ברכה, נפצעה באורח קל ושוחררה מבית החולים עוד בערב התאונה.

הפגישה התאפשרה לאחר שהכלה שבה להכרה מלאה במהלך השבת האחרונה, מאז החלה לדבר עם בני משפחתה. עם זאת, אלה העידו כי "היא עדיין זקוקה לכוחות רבים כדי להתאושש ממצבה". אביה, אברהם יצחק שפרלינג, הוסיף כי "היא לא זוכרת את התאונה עצמה, אלא רק שהייתה בדרך לבני ברק".

חרף השיפור במצבה של שרה, בני משפחתה טרם יודעים אם יהיה ניתן לקיים את החתונה במועד המתוכנן. הם עדיין לא ביטלו את האולם שאותו הזמינו ליום המיוחל, אך אומרים כי "רק נס" יוביל לכך שהחתונה תתקיים בתאריך שנקבע.

לקריאה נוספת:
חנה הייתה בהריון, יעקב היה בדרך ל"שידוך": סיפורי ההרוגים בתאונה
ראש אגף התנועה: בעוד הגופות מוטלות, נהג האוטובוס התעסק בקופסה השחורה
"העמדת אותי על הרגליים": הרוגי התאונה בכביש 1 הובאו למנוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק נס" יגרום לחתונה להתקיים כמתוכנן. מפגש בין שרה נתניהו לשפרלינג, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האב אברהם סיפר בשבוע שעבר למחרת התאונה כי הרופאים עושים כל שביכולתם כדי לזרז את הליך שיקומה. "הצוות של בית החולים והרופאים פה עמלו כל כך קשה להציל את היד הקטועה של הבת שלי. הביאו את מיטב הרופאים מכל האזור, וזה רק מראה איך שבית החולים לא חוסך". הוא הודה לציבור שהתפלל למען רפואתה של בתו והוסיף: "כבר ראינו הצלחה גדולה, שהניתוח המורכב הזה הצליח".

ד"ר ארז אבישר, מנהל יחידת כירורגיית כף יד בבית החולים אסף הרופא, סיפר כי ידה הימנית של שפרלינג נקטעה, אולם הצוותים הרפואיים הצליחו לחבר אותה בחזרה. "היא הגיעה אלינו עם פגיעה קשה בגפה עליונה, עם שברים פתוחים. למעשה, פגיעה מורכבת בכל פלג הגוף הימני. לאור המצב שלה, היא הובהלה לחדר ניתוח", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully