וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה הייתה בהריון, יעקב היה בדרך ל"שידוך": סיפורי ההרוגים בתאונה

יעקב חשין בן ה-27, ישראל וינברג בן ה-26, חנה פרנקל בת ה-23, לוי יצחק אמדדי בן ה-17, לאה מלמוד בת ה-61 ואהרון מרדכי כהן בן ה-18 הם ההרוגים בתאונה בכביש 1. צעירה כבת 20 עדיין מאושפזת במצב קשה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

פורסמו שמותיהם של שישה ההרוגים מהתאונה שאירעה אמש (ראשון) בכביש 1. יעקב חשין, בן 27, היה בדרכו לפגישת "שידוך" בבני ברק, ישראל וינברג, בן 26, נסע לבני ברק לחתונה של קרוב משפחה. חנה פרנקל, בת 23, שבהתחלה לא זוהתה, הייתה בחודש השני להריונה ובדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. שלושתם תושבי ירושלים. הרוג נוסף הוא לוי יצחק אמדדי בן 17 מיבנאל. חבריו של חשין סיפרו כי הוא היה "בחור ירא שמיים עם מידות טובות. האיר פנים לכל אחד. היה לו לב זהב".

לאה מלמוד, בת 61 מירושלים, הייתה מורה בסמינר חרדי ידוע בירושלים והותירה אחריה שבעה ילדים, הצעיר שבהם אמור להתחתן בעוד כחודש. קרוביו של אהרון מרדכי כהן, בן 18 מירושלים, לא הצליחו ליצור עמו קשר מאז התאונה, ובתום המאמצים לאתרו נמצאה תעודת הזהות שלו בזירה. נהג האוטובוס נעצר אמש בחשד לגרימת מוות ברשלנות ויובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו.

הזוג פרנקל התחתן לפני שנתיים בדיוק. בעלה, מוטי, אושפז בבית החולים קפלן ברחובות ומוקדם יותר סיפר כי הוא אינו מוצא את אשתו, שהייתה עמו על האוטובוס. אחיו העיד: "אשתו ישבה לידו וישנה. הוא סיפר שכאשר האוטובוס נחצה הוא פשוט קפץ החוצה". נציגים מהמשפחה נסעו למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לזהות את גופתה.

לבתי החולים פונו 11 פצועים מהתאונה במחלף ענבה בכביש ירושלים-תל אביב, לאחר שקו האוטובוס 402 של אגד התנגש במשאית שעצרה בשול הדרך. שרה שפרלינג, צעירה בשנות ה-20 לחייה, המאושפזת במצב קשה בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, אמורה להתחתן בעוד שלושה שבועות בירושלים. אחותה שנפצעה באורח קל בתאונה שוחררה מבית החולים קפלן ברחובות. ד"ר ענת אנגל, סגנית מנהל בית החולים, סיפרה כי הפצועה נמצאת בחדר הניתוח ומיטב הרופאים מנסים לטפל בפציעות שמהן היא סובלת. "מהאבא הבנו שהיא הייתה יחד עם אחותה הצעירה", סיפרה ד"ר אנגל.

לקריאה נוספת:
נהג המשאית מהתאונה בכביש 1: האוטובוס פגע בה ברגע שירדתי ממנה
עדות מהאוטובוס: "הרמתי ספסל וראיתי מישהו מדמם. אחר צעק: 'אשתי נמעכה'"

מתנדבי זק"א אוספים ממצאים מהתאונה בין אוטובוס למשאית שאירעה בכביש 1, 14 בפברואר. עזריאל שניצר, זק"א, מערכת וואלה! NEWS
מתנדבי זק"א אוספים ממצאים מהתאונה בין אוטובוס למשאית שאירעה בכביש 1, 14 בפברואר/מערכת וואלה! NEWS, עזריאל שניצר, זק"א

צוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות התאונה. נהג המשאית, בן 40 ממזרח ירושלים, ונהג האוטובוס נחקרו אמש בשעות הערב, והאחרון אף שחזר את התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי היסח דעת גרם לנהג האוטובוס לסטות מנתיבו ולהתנגש בחלק מהמשאית שעמדה בצד. חלקה הבולט של המשאית חתך את צדו של האוטובוס וגרם בכך לאבדות רבות.

נהג המשאית סיפר כי לפני שאירעה התאונה שמע רעשים מהמנוע של המשאית. "אותתי ועצרתי בשול הימני", אמר לחוקרי המשטרה. "בדיוק כשירדתי ממנה, באותה דקה, הגיח האוטובוס ופגע בחלק האחורי".

מנכ"ל מד"א אלי בין סיכם הלילה את האירוע: "צוותי מד"א שערוכים בכוננות הגיעו במהירות למקום התאונה העניקו טיפול לפצועים ובתוך דקות פינו אותם לבתי החולים. שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל שפתחה לנו את צירי ההגעה והפינוי מהמקום אפשר לנו להגיע לפצועים ובתוך דקות לפנותם לבתי החולים. זו בהחלט אינה תאונה שגרתית והמראות בשטח היו קשים. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומשתתף בצערן של משפחות של ששת האנשים שקיפחו את חייהם בתאונה".

(עדכון ראשון: 23:43)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, זירת תאונת דרכים בכביש 1, מחלף ענבה. 14 בפברואר 2016. צולם באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אבי אשכנזי
המפכ"ל רוני אלשיך בזירת התאונה/אבי אשכנזי , צולם באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei
זירת תאונת דרכים בכביש 1, מחלף ענבה. 14 בפברואר 2016. אבי אשכנזי, צולם באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
זירת תאונת דרכים בכביש 1, מחלף ענבה. 14 בפברואר 2016/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי, צולם באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully