וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: היהודי החשוד דורס מתדלק ערבי בתחנה בירושלים - ונמלט

20.2.2016 / 11:40

סרטון האבטחה מתעד את דריסת העובד בתחנת דלק בכביש 60. כפי שנחשף לראשונה בוואלה! NEWS, החשוד במעשה הוא נחמן גבאי, תושב הבירה בשנות ה-20 לחייו, שטען שעשה זאת כי "פחד בגלל המצב הביטחוני"

ספק 500

סרטון האבטחה המתעד את דריסתו של המתדלק הערבי בתחנת הדלק פז בכביש המנהרות נחשף הבוקר (שבת) לראשונה, זאת לאחר חשיפת וואלה! NEWS בדבר מעצרו של נחמן גבאי, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, החשוד במעשה. בהסתמכם על הצילום, חושדים חוקרי מרחב מוריה כי גבאי דרס את העובד לאחר ויכוח שניצת בין השניים. המתדלק הערבי נפצע באורח קל עד בינוני ופונה לטיפול רפואי, והרקע לאירוע עדיין נבחן.

גבאי הובא ביום חמישי האחרון לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים ובית המשפט אישר זאת. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, אסף דהן, כי בגרסתו הראשונה של החשוד הוא טען כי לא הייתה לו כוונה לדרוס את המתדלק, אך שעשה זאת מתוך פחד בגלל היותו ערבי לנוכח המצב הביטחוני במדינה. עם זאת, כאשר הוצג בפניו סרטון האבטחה, שינה את גרסתו. "המתלונן הודה כי הדריסה בוצעה באופן מכוון", אמר.

בחקירתו סיפר החשוד כי המתדלק הגיע לדבר איתו בצורה מחשידה, מה שגרם לו לעשות את המעשה. "הדריסה לא בוצעה כתאונה, אלא נראה שמישהו נסע וראה את המתדלק ונתן גז", הוסיף דהן בדיון.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכות בישראל: כ-7,000 לוחמי חיזבאללה נמצאים על אדמת סוריה
קזינו בטבריה? כך נגוז שוב ושוב החלום ל"בתי קוביה" בארץ ישראל
"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully