וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי חשוד שדרס במכוון מתדלק ערבי: "פחדתי בגלל המצב הביטחוני"

18.2.2016 / 15:01

חוקרי מרחב מוריה חושדים בהסתמך על צילומי אבטחה כי נחמן גבאי, צעיר בשנות ה-20 לחייו מירושלים, נכנס למכונית לאחר ויכוח עם מתדלק בכביש המנהרות - ודרס את העובד, שנפצע קל עד בינוני. מעצרו הוארך בחמישה ימים

תחנת דלק של פז רחוב הרב קוק הרצליה. ירון אדרי
הרקע נבדק. תחנת דלק של פז/ירון אדרי

נחמן גבאי, צעיר מירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר היום (חמישי) בחשד שדרס במכוון מתדלק ערבי בתחנת דלק פז בכביש המנהרות. חוקרי מרחב מוריה חושדים, בהסתמך על צילומי אבטחה, כי בעקבות ויכוח שניצת בין גבאי למתדלק, נכנס הראשון למכוניתו ודרס את העובד. העובד הערבי נפצע באורח קל עד בינוני ופונה לטיפול רפואי בבית חולים. הרקע לאירוע נבחן.

גבאי הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים ובית המשפט אישר זאת. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, אסף דהן, כי בגרסתו הראשונה של החשוד הוא טען כי לא הייתה לו כוונה לדרוס אותו, אלא עשה זאת מתוך פחד בגלל היותו ערבי לנוכח המצב הביטחוני במדינה. עם זאת, כאשר הוצג בפניו סרטון האבטחה, שינה את גרסתו. "המתלונן הודה כי הדריסה בוצעה באופן מכוון", אמר.

בחקירתו סיפר החשוד כי המתדלק הגיע לדבר איתו בצורה מחשידה, מה שגרם לו לעשות את המעשה. "הדריסה לא בוצעה כתאונה, אלא נראה שמישהו נסע וראה את המתדלק ונתן גז", הוסיף דהן בדיון.

עוד בוואלה! NEWS:
קצין מג"ב שזוכה מהריגה למשפחת המנוח: "מצר על כך שהשלו אתכם"
יעלון מגבה את איזנקוט: "אסור שחושינו יקהו ושהאצבע תהיה קלה על ההדק"
האיום האווירי החדש של חמאס על ישראל: רחפנים לאיסוף מודיעין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully