וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעוני כוכב עליון: ראש העיר שוחרר ממעצר בית - היישר לזרועות התושבים

1.2.2016 / 17:03

"אתה ראש עיר תותח", "אתה זכאי" - אלה הקולות שהשמיעו רבים מתושבי אשקלון שהגיעו לברך את איתמר שמעוני, שיצא להסתובב ברחבי העיר לאחר ששוחרר ממעצר בית. "מאוד מרגש לחזור", אמר שמעוני בחיוך מבויש, כשהוא מסרב להתייחס לפרשה המביכה

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק
"תעלו לחצי גמר בגביע, תביאו גאווה לעיר", אמר שמעוני לשחקנים

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, התקשה להסתיר את ההתרגשות שאחזה בו כאשר יצא להסתובב בעירו בפעם הראשונה לאחר חודש שבו שהה במעצר, ומאוחר יותר במעצר בית, בחשד כי ביצע עבירות מין, שוחד ומרמה. הבוקר, בשעה 9:30, יצא שמעוני "להרגיש" את העיר עם סיום תקופת מעצר הבית, לראות שהכול נותר כשהיה ובעיקר לספוג חיזוקים מהתושבים הרבים שהגיעו לברכו.

"מאוד מרגש לחזור לתושבים, לילדים, הביתה", אמר שמעוני, שנמנע מלהתייחס לפרשה שבה הוא מעורב. "אני לא יכול לדבר על שום דבר, מאמין ברשויות החוק שעושים את העבודה שלהם", הדגיש. "אני צמוד להוראות רשויות החוק ועושה מה שמותר לי לעשות לפי הנחיות המשטרה. אני סומך ומאמין שהם יעשו את העבודה".

שמעוני פתח את היום באיצטדיון העירוני והגיע לאימון הכדורגל של קבוצתו האהובה הפועל אשקלון. "התגעגעתי", הודה בהתרגשות. שחקני הקבוצה הפסיקו את האימון והגיעו בסדר מופתי לחבק את ראש העיר ולחזק אותו ברגעיו הקשים. "תעלו לחצי גמר בגביע, תביאו גאווה לעיר", אמר שמעוני לשחקנים. אדם קשיש שצעד בקרבת מקום חיבק את שמעוני ועודד אותו: "אלוהים ישמור אותך ואין לך מה לדאוג. אתה זכאי, אתה זכאי".

עוד כתבות בנושא:
ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"
מעצרו של איתמר שמעוני הוארך; על החשד באונס: "היחסים היו בהסכמה"
מעצרו של שמעוני הוארך בשישה ימים; הבכיר שנעצר: מנכ"ל עיריית אשקלון

איתמר שמעוני ביום בו השתחרר ממעצר בית 1 פברואר 2016. שי מכלוף
"מקווים שהוא יחזור מהר לעירייה". שמעוני ו"הפרלמנט" בקניון/שי מכלוף
"אני רוצה להגיד לך שאתה ראש עיר תותח", אמרה לשמעוני אחת הנשים בקניון

שמעוני שוחרר לפני שבוע וחצי למעצר בית לאחר שבועיים שבהם שהה במעצר, וכאמור היום הוא שוחרר. החקירה בעניינו החלה לפני כמה חודשים והפכה לגלויה עם פשיטת המשטרה על העירייה. לחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו תלונות על שוחד במאות אלפי שקלים שביצע, לכאורה, שמעוני בתמורה לקידום פרויקטים בעיר. כמו כן, לפחות שלוש נשים התלוננו נגד שמעוני, כאשר על פי החשד, הן קיבלו דמי שתיקה מקבלנים כדי שלא יתלוננו עליו. בתמורה לעזרת הקבלנים, חשוד שמעוני כי אישר להם היתרי בנייה.

מהאימון המשיך הבוקר שמעוני לקניון, וכבר בעת שהחנה את רכבו בחניית ראש העיר השמורה לו, הגיעו אליו התושבים ובירכו אותו. "אני רוצה להגיד לך שאתה ראש עיר תותח", אמרה אחת הנשים שעברו במקום. "אני אוהבת אותך ואלוהים יהיה איתך", אמרה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני שוחרר ממעצר בית: "סומך על רשויות החוק". שי מכלוף
"אלוהים ישמור עליך". תושב העיר מברך את שמעוני ליד האצטדיון/שי מכלוף

שמעוני עבר בין "הפרלמנטים" של קשישי העיר בבתי הקפה שבקניון, בירך אותם והתקבל בחיבוקים ובנשיקות. "אנחנו מקווים שהוא יחזור מהר לעירייה, שכל העננה השחורה תחלוף והוא יחזור לתפקד כראש עיר במשרה מלאה", אמרה יעל סובול, תושבת העיר. "הוא עשה המון למען החינוך וקשישי העיר וכבר צריכים לשים את העניין הזה מאחור".

שמעוני נראה נבוך מכמות הנשיקות שקיבל, אפילו הוא לא ציפה לקבלת פנים שכזאת . הגיעו לשם צעירים שהבריזו מבית הספר וקשישים שקראו בשמו כמו בהופעה של כוכב רוק. "כולם מתים עליו, תיקח את הכול בקלות", אמרה לו אישה אחת, והעלתה חיוך על פניו.

איתמר שמעוני ביום בו השתחרר ממעצר בית 1 פברואר 2016. שי מכלוף
שמעוני זוכה לתמיכה מתושבות אשקלון/שי מכלוף
איתמר שמעוני ביום בו השתחרר ממעצר בית 1 פברואר 2016. שי מכלוף
איתמר שמעוני ביום בו השתחרר ממעצר בית 1 פברואר 2016/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully