וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של איתמר שמעוני הוארך; על החשד באונס: "היחסים היו בהסכמה"

17.1.2016 / 19:25

מעצרם של ראש עיריית אשקלון ומנהל הכספים שלו הוארך בארבעה ימים לאחר שנחשף שבמשטרה נחקר חשד למעורבותם בפרשת שוחד נוספת. כמו כן, שמעוני טען בחקירתו כי ניהל מערכת יחסים של 9 שנים עם אחת המתלוננות עליו

ספק 500

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרם של ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני ומקורבו משה פונטה שהיה מנהל הכספים שלו, לאחר שנחשף כי במשטרה חוקרים פרשה נוספת של שוחד שהשניים קשורים בה. בחקירתו התייחס שמעוני לחשדות לאונס המיוחסים לו, וטען כי ניהל עם אחת המתלוננות מערכת יחסים במשך תשע שנים. "הכול היה בהסכמה", טען. על פי החשד, שמעוני גם שילם דמי שתיקה למתלוננות נגדו.

כמו כן, בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית של 12 ימים את מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר, עופר שמעוני, אחיו של ראש העירייה, ואת הקבלן יואל דוידי. כמו כן, חל איסור על השלושה איסור להתקרב לעיריית אשקלון.

לקריאה נוספת:
מין, שחיתות ושוחד: כך היזמים מצאו עצמם בבור של איתמר שמעוני
מתפללים לשחרורו: מוקד טלפוני לקריאת תהילים למען איתמר שמעוני
אחת המתלוננות על איתמר שמעוני: "נגעלתי ממנו, הוא היה דוחה"

היום בהארכת המעצר שלו איתמר שמעוני, האישה הבלונדינית – אשתו של איתמר שמעוני. דוד קורן
המשטרה ממשיכה לבדוק את החשדות נגדו. שמעוני/דוד קורן

"אני בטוח שכולם יצאו נקיים", אמר סופר בצאתו מבית המשפט. "אנחנו אנשים שומרי חוק. זכותה של המדינה לבדוק כל מערכת ואנחנו מאמינים שבסיום הבדיקה הכול יהיה בסדר. אני סומך על המשטרה ועל כוחות הביטחון. זו מדינה דמוקרטית וזכותה של המשטה להגן עליה. אם היא חושדת - שתבדוק עד תום, ואני שמח שהיא בודקת".

סופר נעצר בשבוע שעבר בחשד לתיווך לשוחד, הלבנת הון והפרת אמונים, לאחר שניסה לכאורה לשבש את חקירתו של שמעוני, וכן נחקר על הלוואה אישית בסכום של 200 אלף שקלים שנתן לאיש העסקים פונטה ויועדה עבור שמעוני. ככל הנראה מדובר בכספים שיועדו עבור הסכמי השתיקה של שמעוני עם המתלוננות. עם זאת, סופר הכחיש שידע למה יועדו הכספים ואמר להגנתו כי הם חברי ילדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנכ"ל עיריית אשקלון לאחר שחרורו למעצר בית: "מאמין שבסוף כולם יצאו נקיים". ספק 500
"מאמין שכולם ייצאו נקיים". סופר/ספק 500

בהקלטה של אחת המתלוננות שנחשפה בוואלה! NEWS היא נשמעת אומרת לחבריה כי היא "נגעלת" משמעוני, אך בתגובה, חברתה משיבה לה כי היא צריכה לחזור אליו. המתלוננת, על פי החשד, נאנסה בידי ראש העיר.

למרות החשדות נגדו, נראה כי המידע שנמצא בידי המשטרה בכל הנוגע לקשר של שמעוני עם עבריינים בעירו טרם גובש לכדי חקירה גלויה. כזכור, גם רעייתו של שמעוני נחקרה במשטרה, וחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בודקים האם היא ידעה על אותם דמי שתיקה שעומדים בבסיס החשד נגד בעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully