וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"

שלומי גבאי

22.1.2016 / 12:35

איתמר שמעוני, החשוד גם בעבירות שוחד, ישהה במעצר בית במשך עשרה ימים, ולאחר מכן יחול עליו צו הרחקה של 40 יום מהעירייה. "אני בסך הכול רוצה לחזור לאנשים שאוהבים אותי", אמר בצאתו מכלא "הדרים"

צילום: שלומי גבאי, שי מכלוף, עריכה: אביב אירגז

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שוחרר היום (שישי) למעצר בית לאחר שבועיים שבהם שהה במעצר בחשד כי ביצע עבירות מין, שוחד ומרמה. "אני בסך הכל רוצה לחזור הביתה לאשתי ולילדיי, לאנשים שאוהבים אותי", אמר שמעוני בצאתו מכלא "הדרים". שמעוני צפוי לשהות במעצר בית במשך עשרה ימים, ולאחריהם יורחק מהעירייה למשך 40 ימים.

במהלך חקירתו, טענה המשטרה כי נחשף ששמעוני ומקורבו משה פונטה שהיה מנהל הכספים שלו, חשודים כי הם הם קשורים בפרשה נוספת של שוחד. בחקירתו התייחס שמעוני לחשדות לאונס המיוחסים לו, וטען כי ניהל עם אחת המתלוננות מערכת יחסים במשך תשע שנים. "הכול היה בהסכמה", אמר בחקירה. על פי החשד, שמעוני גם שילם דמי שתיקה למתלוננות נגדו.

החקירה החלה לפני כמה חודשים והפכה הבוקר לגלויה עם פשיטת המשטרה על העירייה. לחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו תלונות על שוחד במאות אלפי שקלים שמבצע, לכאורה, שמעוני בתמורה לקידום פרויקטים בעיר. כמו כן, לפחות שלוש נשים התלוננות נגד שמעוני, כאשר על פי החשד, המתלוננות קיבלו דמי שתיקה מקבלנים כדי שלא יתלוננו עליו. בתמורה לעזרת הקבלנים, חשוד שמעוני כי אישר להם היתרי בנייה.

עוד בנושא:
מעצרו של איתמר שמעוני הוארך; על החשד באונס: "היחסים היו בהסכמה"
מעצרו של שמעוני הוארך בשישה ימים; הבכיר שנעצר: מנכ"ל עיריית אשקלון
מתפללים לשחרורו: מוקד טלפוני לקריאת תהילים למען איתמר שמעוני

פרשת השחיתות באשקלון איתמר שמעוני השתחרר למעצר בית: "רק לראות את אשתי והילדים". שלומי גבאי
"רק רוצה הביתה". שמעוני, היום בצאתו מכלא "הדרים"/שלומי גבאי

בשבוע שעבר הורה בית המשפט לשחרר למעצר בית של 12 ימים את מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר, עופר שמעוני, אחיו של ראש העירייה, ואת הקבלן יואל דוידי, שקשורים גם הם בפרשת השוחד. כמו כן, חל איסור על השלושה איסור להתקרב לעיריית אשקלון.

"אני בטוח שכולם יצאו נקיים", אמר סופר בצאתו מבית המשפט. "אנחנו אנשים שומרי חוק. זכותה של המדינה לבדוק כל מערכת ואנחנו מאמינים שבסיום הבדיקה הכול יהיה בסדר. אני סומך על המשטרה ועל כוחות הביטחון. זו מדינה דמוקרטית וזכותה של המשטה להגן עליה. אם היא חושדת - שתבדוק עד תום, ואני שמח שהיא בודקת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשוד בתיווך לשוחד, הלבנת הון והפרת אמונים. סופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופר נעצר לפני כשבועיים בחשד לתיווך לשוחד, הלבנת הון והפרת אמונים, לאחר שניסה לכאורה לשבש את חקירתו של שמעוני, וכן נחקר על הלוואה אישית בסכום של 200 אלף שקלים שנתן לאיש העסקים פונטה ויועדה עבור שמעוני. ככל הנראה מדובר בכספים שיועדו עבור הסכמי השתיקה של שמעוני עם המתלוננות. עם זאת, סופר הכחיש שידע למה יועדו הכספים ואמר להגנתו כי הם חברי ילדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully