וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש חטיבת המחקר באמ"ן שהתפטר מועמד לתפקיד בכיר בקהילת המודיעין

29.1.2016 / 8:16

תת אלוף אלי בן מאיר, שהודיע באחרונה במפתיע על פרישתו לאחר שנה בתפקיד בעקבות מערכת יחסים מתוחה עם ראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי, קיבל הצעה לתפקיד בכיר במערכת הביטחון. לאור ההצעה העביר הקצין בקשה להשתחרר לאלתר

תא"ל אלי בן מאיר, ראש חטיבת המחקר באמ"ן. ספטמבר 2015. ראובן קסטרו
מועמד לתפקיד בכיר בקהילת המודיעין. תת אלוף אלי בן מאיר/ראובן קסטרו

תת אלוף אלי בן מאיר, שהודיע באחרונה על סיום תפקידו כראש חטיבת המחקר באגף המודיעין אחרי שנה בלבד, מועמד לתפקיד בכיר בקהילת המודיעין. לוואלה! NEWS נודע כי בעקבות הודעתו הדרמטית הועברה לידיו של הקצין הצעה לכהן בתפקיד בכיר מאוד במערכת הביטחון. רמטכ"לים לשעבר וקצינים בכירים בצה"ל העבירו באחרונה את המלצותיהם על בן מאיר ושיבחו את פעילותו לאורך השנים.

לאור ההצעה העביר בן מאיר בקשה להשתחרר לאלתר ובכך להאיץ את בחירת מחליפו. עד לאחרונה העריכו גורמים באמ"ן כי ניתן יהיה למנות מחליף בקיץ הקרוב. בין המועמדים להחליפו: אלוף משנה ד', שגדל בחטיבת המחקר באמ"ן וכיום משרת במכללה לביטחון לאומי, ומזכירו הצבאי של שר הביטחון משה יעלון, תת אלוף יאיר קולס.

הודעתו של בן מאיר חוללה סערה בקהילת המודיעין מאחר שמדובר באירוע חריג ביותר באחד התפקידים הרגישים בצה"ל. זו פעם ראשונה שראש חטיבת המחקר פורש מרצונו מהתפקיד. גורמים בצה"ל טענו ימים ספורים אחרי הפרסום כי מערכת יחסים מתוחה מאוד בין בן מאיר לראש אמ"ן, אלוף הרצי הלוי, היא זו שהובילה את הקצין הבכיר לפנות לדרך אחרת.

לקריאה נוספת:
חיילים יוגדרו עריקים רק אחרי שנה וחצי: "מתחשבים במצבם בבית"
השר כחלון על העלאת שכר חיילי החובה: "תיקון עוול היסטורי"
תושבים בעוטף עזה חוששים: שומעים רעשי חפירה מתחת לבתים שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully