וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כחלון על העלאת שכר חיילי החובה: "תיקון עוול היסטורי"

שר האוצר השתתף בסיור בבסיס חיל האוויר בחצרים עם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, שם שוחח עם קצינים ונגדים ואמר כי "אינו מוכן לקבל את השיח האלים נגד כוחות הביטחון". איזנקוט: "מודים על גישתו הרצינית המסייעת לצה"ל"

שר האוצר משה כחלון בסיור עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. 26 בינואר 2016. דובר צה"ל
"מדינת ישראל יכולה לשאת את הדגל החברתי והביטחוני". כחלון ואיזנקוט בחצרים/דובר צה"ל

שר האוצר משה כחלון ביקר אתמול (שלישי) בבסיס חיל האוויר בחצרים יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט. במהלך הביקור הוסבר לכחלון על משימות חיל האוויר ומוכנותו וכן על האתגרים העומדים בפניו. בסיור השתפו גם מנכ"ל משרד הביטחון דן הראל ומפקד חיל האוויר תת-אלוף אמיר אשל. במהלך שיחה עם קצינים ונגדים המשרתים בבסיס, אמר כחלון כי הוא "אינו מוכן לקבל את השיח האלים נגד משרתי הקבע וכוחות הביטחון", ואף התייחס להחלטה להעלות את שכר חיילי החובה ב-50% ואמר כי מדובר ב"תיקון עוול היסטורי".

כחלון הוסיף: "אני שמח שבחודשים האחרונים יש שינוי בשיח הציבורי כלפי משרתי הקבע ומערכת הביטחון. מדינת ישראל יכולה לשאת גם את הדגל החברתי וגם את הדגל הבטחוני".


עוד בוואלה! NEWS:
חוששים מאנטישמיות ומסייעים לסורים: הזהות הכפולה של יהודי גרמניה
מורה מחורה הורשע בתמיכה בדאעש - ונגזרו עליו רק שבועיים מאסר
תושבים בעוטף עזה חוששים: שומעים רעשי חפירה מתחת לבתים שלנו

שר האוצר משה כחלון בסיור עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. 26 בינואר 2016. דובר צה"ל
"האמון בצה"ל גבוה, אך אל לנו לראותו כמובן מאליו". איזנקוט וכחלון/דובר צה"ל

על שכר חיילי החובה, אמר כי מדובר בנושא שהוזנח במשך שנים. "אני שמח שהצלחנו לעשות שינוי משמעותי בנושא הזה. אני בטוח שההחלטה תעזור לחיילים רבים ולהוריהם" אמר.

גם איזנקוט נשא דברים במהלך הפגישה המשותפת, והביע את הערכתו לגישתו המקצועית של משרד האוצר המאפשרת לצה"ל להמשיך את פעילותו. "אני מקווה שהשיח הזה יימשך גם בשנים הקרובות. אמון הציבור בצה"ל הוא גבוה, אך אל לנו לראותו כמובן מאליו ועלינו לפעול על מנת להיות ראויים לו", אמר איזנקוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully