וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצחת טוענים: "פועל שעבד בסמוך המתין - ורצח אותה"

18.1.2016 / 16:25

בני משפחה המתגוררת בסמוך לדפנה מאיר, שנרצחה אתמול בביתה בעתניאל לעיני ילדיה, טוענים כי התוקף הוא פועל שעבד בסמוך ונשאר ביישוב אחרי יום העבודה. עם זאת, אין אישוש לטענה שאכן מדובר בפועל בניין. צפו בתיעוד ההימלטות לאחר הרצח

עריכה: ניר חן

(תיעוד המחבל אחרי רצח דפנה מאיר בעתניאל, אתמול)

שכניה של דפנה מאיר, שנרצחה אתמול (ראשון) בפיגוע דקירה בביתה בעתניאל שבדרום הר חברון לעיני ילדיה, טוענים כי פועל בניין פלסטיני שעבד בסמוך לביתם הוא שדקר אותה למוות. לטענת בני משפחה שמתגוררת ליד מאיר, אחד הפועלים נשאר ביישוב לאחר יום העבודה, זיהה את אם המשפחה ותקף אותה.

מתחקיר האירוע עולה כי מאיר פתחה למחבל את דלת ביתה בעת ששלושה מילדיה נוכחים בבית. המחבל דקר אותה ובין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו סגרה מאיר את הדלת כמה פעמים ולבסוף הוא נמלט מהמקום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה לאחר ניסיונות החייאה.

לקריאה נוספת:
"ראיתי את המחבל דוקר את אימא. הוא הסתכל עליי, ניצלתי בנס"
לא זוהתה יציאת מחבל מעתניאל; צה"ל עובר מבית לבית ביישוב
נתניהו על הפיגוע בעתניאל: "המחבל ישלם מלוא המחיר על הרצח המתועב"

הבית בו נרצחה דפנה מאיר ז"ל. שי מכלוף
המחבל המתין לשעת כושר - ודקר למוות את מאיר. ביתה של הנרצחת בעתניאל/שי מכלוף

מפקד חטיבת עציון, אלוף משנה רומן גופמן, הורה היום להוציא את כלל העובדים הפלסטינים מההתנחלויות בגוש עציון על רקע רצח מאיר ופיגוע הדקירה היום בתקוע, שבו נפצעה באורח בינוני מיכל פרומן, כלתו של הרב פרומן. מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף ליאור כרמלי, הנחה את האזרחים באזור המחזיקים נשק לשאת רובה צבאי ארוך.

בתה של הנרצחת: "אימא נאבקה במחבל כדי שלא ייכנס הביתה"

רננה, בתה בת ה-17 של מאיר, פירטה בפניי חבר של המשפחה את הרגעים הדרמטיים. "ראיתי את המחבל דוקר את אימא, ואימא נאבקה איתו בכל הכוח כדי שלא ייכנס הביתה ויפגע בנו. בשלב מסוים הסכין נתקע והמחבל לא הצליח להוציא אותו. המבטים שלנו הצטלבו. הוא הסתכל עליי ואני עליו. הוא המשיך לנסות להוציא ממנה את הסכין והיה ברור לי שהוא רוצה לבוא ולפגוע גם בי".

חבר של המשפחה הוסיף: "רננה צעקה על המחבל ולאחר שלא הצליח להוציא את הסכין הוא החל להימלט. היא המשיכה לצרוח וראתה אותו בורח לכיוון שביל היציאה מהיישוב". המחבל טרם נתפס וכוחות הביטחון ממשיכים בסריקות לאיתורו.

מאיר הובאה לקבורה הבוקר בנוכחות מאות אנשים בהר המנוחות שבירושלים. היא הותירה אחריה בעל, נתן, ושישה ילדים: רננה, בת 17, אהבה, בת 10, עקיבא, בן 15, נעה, בת 11, ושני ילדיה אומנה שהיו תחת חסותה: יאיר, בן שש, ויניב, בן ארבע.

הספדים בצאת מסע הלוייה של דפנה מאיר ז"ל – נרצחה על ידי מחבל בעתניאל 17 ינואר 2016. יוחאי הלל, תצפית TPS
הותירה אחריה בעל ושישה ילדים. הלווייתה של מאיר, היום/תצפית TPS, יוחאי הלל
הלוויתה של דפנה מאיר שנרצחה בפיגוע בעתניאל אמש 18 ינואר 2016. נועם מושקוביץ
משפחתה של מאיר בהלווייתה, הבוקר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully