וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי שחנך בית כנסת על שם בתו: מת אביה של תאיר ראדה

15.1.2016 / 12:45

שמואל ראדה, אביה של הנערה שנרצחה בבית ספרה בקצרין ב-2006, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. אתמול הוא חנך את בית הכנסת "תאיר שבת אחים" ביישוב, לשם הגיע בכיסא גלגלים ועם מסכת חמצן

מערכת וואלה!

שמואל ראדה, אביה של תאיר ראדה שנרצחה ב-2006 בבית ספרה בקצרין, הלך לעולמו היום (שישי) במרכז הרפואי פוריה שבטבריה. זאת, יממה אחרי שחנך בית כנסת על שם בתו ביישוב, "תאיר שבת אחים", ולאחר הידרדרות במצבו הבריאותי בימים האחרונים. הלווייתו תתקיים בשעה 14:30 בבית העלמין ביישוב.

מצוות המרכז הרפואי נמסר: "צוות מחלקה פנימית ב', שבה היה מאושפז בשל מחלה קשה, וכל צוות המרכז הרפואי, משתתף בצערה הכבד של המשפחה".

ראדה חנך אתמול את בית הכנסת כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים ומסיכת חמצן לפניו. הוא הסיר את הלוט מעל לשלט בית הכנסת ביחד עם אילנה, אמה של תאיר, ובנוכחות מאות מתושבי היישוב.

לקריאה נוספת:
המשטרה: "הקצינים בחקירת רצח תאיר ראדה עוברים מסע הכפשות ואיומים"
המדינה חזרה בה מהטענה לרשלנות של הפתולוגית במשפט זדורוב
תיק זדורוב: פסק הדין טיהר את שם הפתולוגית והותיר פתח לדיון נוסף

בית הכנסת 'תאיר שבת אחים', קצרין. 14 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
שמואל ראדה בחנוכת בית הכנסת על שם בתו, "תאיר שבת אחים". קצרין, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

במהלך הטקס, אמרה האם אילנה לקהל הנרגש: "בעבר, בתוך הכעס והבלבול, לא תמיד ראיתי את החום והאהבה שעטפו אותנו, ואז ניתנה לנו ההזדמנות לבנות את ביתה של תאיר. הייתי רוצה להוביל אותה לחופה ולהקים בית, והיום אני מובילה אותה לביתו של הקדוש ברוך הוא. אלוהים לקח אותנו ביד והראה לנו את האור של העם היקר הזה".

בריאיון לוואלה! NEWS אמרה אילנה כי מבחינתה מדובר במשאלה שהתגשמה. "היום הזה מבחינתי היא תחילה של קרני אור שבאו מזכרה של תאיר. מכאן נפתח את כל צוהר החלון ונגיע לחקר האמת. שמוליק חלה במשך השנים בגלל הכאב והצער בגלל רצח תאיר ובעקבות זאת הבענו משאלה, חלום: לפתוח בית כנסת. ולאט לאט, למרות תלאות, הצלחנו להגיע ליום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בית הכנסת 'תאיר שבת אחים', קצרין. 14 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
האמין כי זדורוב רצח את בתו. שמואל ראדה/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

בחודש שעבר דחה בית המשפט העליון את ערעורו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח תאיר בת ה-13 פעמיים, ובכך סתם את הגולל על הפרשה. במהלך המשפט התגלעו מחלוקות בין ראדה האב לאשתו אילנה: שמואל קיבל את פסיקות בית המשפט ואמר כי הוא מאמין שזדורוב אכן רצח את בתם, אולם האם חזרה ואמרה - גם אחרי החלטת העליון - כי היא בספק אם הרוצח אכן יושב מאחורי סורג ובריח.

(עדכון ראשון: 12:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully