וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של תאיר ראדה: "אני בספק שזדורוב הוא באמת הרוצח"

23.12.2015 / 11:46

אילנה ראדה, אמה של הנערה שנרצחה ב-2006 בבית ספרה בקצרין, התייחסה להרשעתו השלישית של רומן זדורוב במעשה וטענה כי היא מאמינה שהרוצחים עדיין חופשיים. "הדרך עוד ארוכה, זה לא נגמר"

צילום: שי מכלוף, רוני כנפו, עריכה: ניר חן

אילנה ראדה, אמה של תאיר שנרצחה בשנת 2006 בבית הספר שלה בקצרין, התייחסה להרשעתו השלישית של רומן זדורוב במעשה היום (רביעי) בבית המשפט העליון. לטענתה, הרוצח של בתה עדיין מסתובב חופשי. "אנחנו נמשיך והכול בידי הקדוש ברוך הוא, רק הוא יחליט. אני הולכת היום הביתה עם תחושות יותר טובות. הדרך עוד ארוכה, זה לא נגמר, יש עוד ספק", אמרה. "יש על מה עוד להסתכל. אני באתי בתחושה ששלושת השופטים יסתכלו על דברים נוספים. עד סוף חיי אמשיך לרדוף אחר הרוצחים של תאיר, אם זה אחד או שלושה".

בית המשפט העליון דחה היום את ערעורו של זדורוב לאחר שהורשע פעמיים – ב-2010 ובשנה שעברה – ונגזר עליו מאסר עולם. בראש הרכב השופטים עמד יורם דנציגר, שהיה בדעת מיעוט, ולצדו ישבו יצחק עמית וצבי זילברטל. לאחר שדנציגר אמר כי יש לזכות את זדורוב נשמעו מחיאות כפיים באולם, אולם אז מסרו עמית וזילברטל את החלטתם.

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה בבית המשפט המחוזי, נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
"הולכת הבייתה בתחושות טובות". אילנה ראדה/ערן גילווארג

פרקליטו של זדורוב, עורך הדין אביגדור פלדמן, נתלו בדעת המיעוט של ראש הרכב השופטים. "שופט אחד קבע שאין ראיות להרשיע את זדורוב. שניים החליטו אחרת. שופט עליון אחד סבור שיש ספק בהרשעה. כמובן שציפינו שזדורוב יזוכה בבית המשפט העליון, אבל זוהי הפסיקה, וזה תם ולא נשלם. ייתכן שיהיה דיון נוסף. אנחנו נגיש בקשה לדיון נוסף אחרי שנקרא את התיק", אמר.

לדבריו, "אני מאוכזב, למדתי את התיק יחד עם חבריי לסנגוריה הציבורית. יש סימני שאלה שמרחפים בתיק ואי אפשר להתעלם מהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רומן זדורוב, בית המשפט העליון. 23 בדצמבר 2015. גיל יוחנן, פול צלמים
זדורוב, היום/פול צלמים, גיל יוחנן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully