וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאיו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ומשוחח על ננו-טכנולוגיה"

לדברי מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר, תהליך הצנתור שעבר הנשיא לשעבר הסתיים בהצלחה וכעת הוא ממתין לשחרורו. "כרגע מה שמעניין אותו הוא מתי יחזור לעבודה, זה ייקח כמה ימים"

צילום: אבי כהן, מאצ'י הוף; עריכה: מתן חדד

מנהל יחידת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר, פרופ' שלומי מטצקי, התייחס אחר הצהריים (חמישי) לאשפוזו של הנשיא לשעבר שמעון פרס בעקבות התקף לב, וסיפר כי הוא מרגיש מצוין וחל שיפור במצבו. "מר פרס הובא לשיבא עם התקף לב והובא לחדר הצנתורים. אחד מעורקי הלב שלו היה חסום, ונפתח היטב", הסביר פרופ' מטצקי. "אני שמח לעדכן כי מר פרס מרגיש מצוין בשעות האחרונות. יצאתי משיחה מרתקת איתו על ננו-טכנולוגיה, וכרגע מה שמעניין אותו זה מתי יחזור לעבודה, למרות שזה ייקח כמה ימים בודדים".

מוקדם יותר היום התייחס בנו, חמי פרס, למצבו הבריאותי של אביו בן ה-92 וביקש להודות למתעניינים בשלומו. "זה מחמם את לבו ואת לבנו. הוא מרגיש מצוין ורוצה לחזור (לשגרה) כמה שיותר מהר. הוא לא אוהב לנוח, זה סבל בשבילו", אמר מחוץ לבית החולים שיבא בתל השומר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מפקד כלא איילון בגין אונס עובדת שב"ס
עובדי "אגד" הודיעו: ביום שני יושבתו האוטובוסים בכל רחבי הארץ
משרד הבריאות: רישיון נהיגה של מטופל קנאביס לא יישלל בשל טיפול

שמעון פרס. יוסי ציפקיס
העורק החסום נפתח והנשיא לשעבר מרגיש מצוין. פרס/יוסי ציפקיס

הנשיא ריבלין שלח בשעות הבוקר איחולי החלמה לקודמו בתפקיד. "הייתי רוצה לאחל בהזדמנות זו ברכת בריאות ואריכות ימים לנשיא לשעבר שמעון פרס, איש רב פעלים במדינתנו", אמר בטקס השבעת שופטים בבית הנשיא.

מוקדם יותר שוחח נתניהו עם פרס, שסיפר כי הוא מרגיש טוב. נתניהו ביקש מפרס לשמור על בריאותו ושלח איחולי החלמה מרעייתו שרה. ראש האופוזיציה יצחק הרצוג שוחח עם היועצת של פרס, יונה ברטל, "ואיחל לו רפואה שלמה ממנו, ממשפחתו ומציבור עצום שעוקב בדאגה ומייחל לרפואה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully