וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ורוצה כבר לחזור לשגרה"

חמי פרס אמר כי משפחתו קיבלה איחולי החלמה מכל גווני האוכלוסייה: "זה מחמם את הלב שכולם דואגים, נקווה שהאירוע יסתיים מהר". ריבלין איחל אריכות ימים: "פרס הוא איש רב פעלים במדינתנו". גם נתניהו והרצוג התעדכנו במצבו

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

חמי פרס, בנו של ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס, התייחס היום (חמישי) למצבו הבריאותי של אביו וביקש להודות למתעניינים בשלומו. "זה מחמם את לבו ואת לבנו. הוא מרגיש מצוין ורוצה לחזור (לשגרה) כמה שיותר מהר. הוא לא אוהב לנוח, זה סבל בשבילו", אמר מחוץ לבית החולים שיבא בתל השומר.

פרס הבן, יזם הייטק ויו"ר הוועד המנהל של מרכז פרס לשלום, אמר כי המשפחה קיבלה דרישות שלום מכל גווני האוכלוסייה. "קיבלנו איחולי החלמה מראש הממשלה בנימין נתניהו ומהנשיא ראובן ריבלין, מפוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית ומעבר. זה מחמם את הלב שכולם דואגים. מקווים שייצא בקרוב החוצה וימשיך לפעול כרגיל. אני מניח שחוץ מלנוח הוא יקרא הרבה. נקווה שהאירוע יסתיים מהר".

הנשיא ריבלין שלח בשעות הבוקר איחולי החלמה לקודמו בתפקיד. "הייתי רוצה לאחל בהזדמנות זו ברכת בריאות ואריכות ימים לנשיא לשעבר שמעון פרס, איש רב פעלים במדינתנו", אמר בטקס השבעת שופטים בבית הנשיא.

שמעון פרס, נשיאה התשיעי של מדינת ישראל בכנס הבינלאומי ה-14 של המכון למדיניות נגד טרור (ICT), המרכז הבינתחומי הרצליה, ספטמבר 2014. כפיר בולוטין,
"לא אוהב לנוח". פרס/כפיר בולוטין

מוקדם יותר שוחח נתניהו עם פרס, שסיפר כי הוא מרגיש טוב. נתניהו ביקש מפרס לשמור על בריאותו ושלח איחולי החלמה מרעייתו שרה. ראש האופוזיציה יצחק הרצוג שוחח עם היועצת של פרס, יונה ברטל, "ואיחל לו רפואה שלמה ממנו, ממשפחתו ומציבור עצום שעוקב בדאגה ומייחל לרפואה שלמה".

פרס, בן 92, פונה היום לבית חולים לאחר שחש כאבים בחזה. הוא עבר צנתרו בלבו לאחר שאותר עורק מוצר ומצבו יציב. הוא נמצא בהכרה מלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רופאו האישי של פרס, פרופסור רפי ולדן, סגן מנהל בית החולים שיבא וחתנו של הנשיא לשעבר, מסר הצהרה לגבי מצבו מחוץ למוסד הרפואי. "הוא עבר התקף לב קל, מצבו טוב", אמר. לדבריו, "הדבר היחיד שמפריע לפרס שהוא לא יכול להמשיך בלו"ז היום. זה היה התקף לב קל, הוא יישאר בבית החולים להשגחה. מצבו טוב ויציב, הוא במצב רוח מצוין".

הוא הוסיף כי ניתן להסיר דאגה. "אני מבקש להרגיע את עם ישראל, פרס הבוקר חש כאבים בבית החזה, לא כאבים קריטיים אבל ליתר ביטחון החלטנו להביא אותו לבית החולים. האוטם הלבבי בשליטה, האוטם הלבבי נפתח, הוא חש בטוב, הוא בהכרה, כל הזמן היה בהכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully