וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של שמעון רווימי על חיסול המחבל שרצח את בנה: "סגירת מעגל"

10.1.2016 / 1:20

במשפחתו של רווימי, שהוכר כנפגע פעולות איבה יחד עם שני הנרצחים הנוספים בפיגוע בתל אביב, בירכו על חיסול נשאת מלחם. לדברי אמו, "זה לא יחזיר לנו אותו, אבל החיסול נותן מעט נחמה"

צילום: שי מכלוף

משפחתו של שמעון רווימי, שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב, התייחסה אמש (שבת) לתפיסתו וחיסולו של המחבל נשאת מלחם שלשום, וכן להודעת מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך למשפחה כי רווימי יוכר בנפגע פעולת איבה. ממשרד הביטחון נמסר אתמול כי נוסף לרווימי, שני הנרצחים הנוספים בפיגוע, אלון בקל ואמין שעבאן, יקבלו גם הם את אותה הכרה.

איריס, אמו של רווימי, בן 30 מאופקים, אמרה: "סמכתי על כוחות הביטחון, וידעתי שהם יעשו הכל כדי למצוא אותו. החיסול נותן לי מעט נחמה. זה לא יחזיר את הבן שלי בחיים, אבל זו סגירת מעגל. באופן סימבולי המחבל נמחק מעל פני היקום שבוע בדיוק אחרי שהוא רצח את הבן שלי".

אמו של רווימי הוסיפה כי היא שמחה שכוחות הביטחון הצליחו לחסל את מלחם. "טוב שהוא לא נשאר בחיים, כי אז הוא היה נכנס לכלא, נהנה ממשכורת, משתחרר באיזו עסקת חילופי שבויים", אמרה, והוסיפה: "אם היינו נאלצים לראות את הפרצוף שלו בבית המשפט, זה היה כאילו רוצחים את שימי פעם שנייה. ידעתי שהבן שלי לא ינוח על משכבו בשלום עד שהרוצח ייתפס ויהרג".

לקריאה נוספת:
הביקורים בדירת המסתור והסריקות הסמויות: כך תכננה המשטרה את חיסול המחבל
"נבהלו מהחדשות": עסקים ריקים בוואדי ערה לאחר חיסול המחבל
משפחת המחבל: "נקבור אותו לצד בן הדוד שנהרג מירי שוטר"

הלווית שמעון רווימי, בית העלמין באופקים. 3 בינואר 2016. רויטרס
"המחבל עלול היה לבצע עוד פיגוע". הלווייתו של רווימי/רויטרס

"הוא כבר היה בכלא ושחררו אותו פעם, אז הוא היה מבצע עוד פיגוע", אמרה אמו של שמעון, והסבירה כי בחיסולו בעצם נמנע פיגוע נוסף. היא הוסיפה כי היא מקווה שביתו יהרס. "הכי משמח אותי שלא קרה כלום לכוחותינו, כי אני לא יודעת איך הייתי מתמודדת עם זה, אם מישהו היה נפצע במהלך החיסול", אמרה.

לדבריה, הטיעונים על מצבו הנפשי המעורער של מלחם אינם מחזיקים מים. לטענתה, "אם הוא היה מעורער בנפשו, הוא לא היה מצליח להתחבא שבוע שלם ולהערים על כולם. אנשים בטוח סייעו לו, וצריך לתפוס גם אותם".

"אני שמחה על כך שבשבוע שעבר, לא הודיעו לנו שהוא מת, אלא שהוא נפצע, ורק בבית החולים התבשרנו שהוא נפטר. אני לא יודעת איך הייתי מתמודדת עם הידיעה הזאת", סיפרה על הרגע שבו קיבלה את הבשורה שבנה נפגע בפיגוע. "נתנו לי שעה של חסד. אני גם שמחה שהפאב נפתח שוב. אם הוא היה נסגר, הייתי כועסת".

(עשכון ראשון: 21:49)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראש עיריית אופקים יצחק דנינו ואיריס רווימי, אמו של שמעון רווימי שנרצח בפיגוע ירי בתל אביב. אופקים. 2 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
אימו של רווימי עם ראש עיריית אופקים, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון
זירת פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף תל אביב, 4 בינואר 2016. ראובן קסטרו
נרות זיכרון בזירת הפיגוע, השבוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully