וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגעתו לוואדי ערה לפני שבוע עד ל"ידיעת הזהב": כך חוסל המחבל

8.1.2016 / 20:31

הטעות של נשאת מלחם באמצע השבוע, הודעת ההרגעה של המפכ"ל, גיוס כולל בימ"מ, דגימת ה-DNA והגעת היחידה המבצעית של שב"כ לשטח. כך הגיע לסיומו המצוד הנרחב אחרי המחבל מדיזנגוף, שלב אחר שלב

צילום מסך

אחרי שבוע של מצוד ממושך, שכלל סריקות נרחבות בתל אביב ובצפון הארץ, הצליחו כוחות הביטחון להגיע אתמול (שישי) לנשאת מלחם, המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב ביום שישי שעבר. הסגר סביבו החל להתהדק עוד ביום שלישי, בזמן שהמפכ"ל רוני אלשיך ביקר בכרמיאל והבהיר כי ניתן להוריד את מפלס המתיחות מאזור גוש דן. באותו יום הם מצאו פרט באזור ואדי ערה, שממנו הפיקו דגימת DNA שעזרה להם להתחקות אחרי תושב ערה שרצח שלושה בני אדם.

אמש נודע כי מלחם הגיע לוואדי ערה כבר ביום שישי שעבר, זמן קצר לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף. כמו כן, ביממה האחרונה נעצרו חמישה בני אדם בחשד שסייעו לו, ובמשטרה צופים מעצרים נוספים בזמן הקרוב.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ארדן לוואלה! NEWS: "הכוחות הפכו אבן אחר אבן, נמשיך להכות בטרור"
אלשיך על חיסול המחבל: "המשימה טרם הושלמה, נגיע לכל המעורבים"
בתום מצוד של שבוע: חוסל בערערה המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלף מבית לבית. גופתו של נשאת מלחם אחרי חיסולו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים הגיעו כמה עדויות להימצאותו של מלחם בבאקה אל-גרביה שבמשולש ואף נעשו פניות לרשות הפלסטינית, אחרי שחצה לכיוון השטחים ושהה בבאקה א-שרקיה. כוחות הביטחון פשטו על מתחמים שונים באזור והוא ככל הנראה הצליח לחמוק מהם כשהוא לבוש בגדים שחורים.

אתמול בבוקר, בשעה 8:30, התקבלה "ידיעת הזהב" על הימצאותו של המחבל בשכונת דהארת בערערה, מזרחית לכביש 65. כל לוחמי הימ"מ גויסו למשימה, יחד עם היחידה המבצעית של השב"כ ולצד יחידות משטרה נוספות. בשעה 11:00 התקיימה הערכת מצב בתחנת עירון, בהשתתפות בכירי המשטרה, בהם המפכ"ל עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-50 דקות אחרי, החלה פריסת כוחות גדולה באזור ובשעה 13:00 הם נפרסו בשכונת דהראת. במקביל, משטרת תל אביב מודיעה על פעילות מוגברת וכשעה וחצי לאחר מכן הוצבו מחסומים בכבישים המובילים לעיר. אחרי כשש שעות שבהן עבר מלחם בין בית לבית במתחם מגורים ברדיוס של קילומטר, הוא יצא ממקום מחבואו וירה לעבר הכוחות, שהשיבו באש וחיסלו אותו. בשעה 17:12 יצאה הודעה רשמית של המשטרה ושל השב"כ, שהכריזה כי המחבל "אותר וחוסל".

(עדכון ראשון: 19:31)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדורים שפגעו במבנה בערערה, שממנו יצא מלחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully