וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה חמישי מתחילת החורף: תושבת פתח תקווה בת 35 מתה משפעת

האישה, אם לחמישה, אושפזה בבית החולים בילינסון, ומצבה הידרדר במהירות. סיבת המוות התגלתה בעקבות נתיחת גופתה, אולם טרם התברר באיזה סוג של שפעת לקתה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

(בהלת החיסונים לשפעת, בשבוע שעבר)

אישה בת 35 שאושפזה אתמול בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה מתה מסיבוך של מחלת השפעת - כך עולה הערב (רביעי) לאחר ניתוח גופתה. זאת לאחר שמצבה הידרדר במהירות עד למותה. טרם התברר באיזה סוג של שפעת לקתה. האישה, תושבת העיר, הותירה אחריה בן זוג וחמישה ילדים. עד כה, מתחילת החורף, מתו חמישה אנשים שלקו בשפעת ו-58 אושפזו בבתי החולים בגלל המחלה.

לפני כשבועיים מתה בבית באותו בית חולים חיה אסתר אריה בת ה-52, שלקתה בשפעת החזירים אך סבלה מבעיות רפואיות נוספות, בתום תקופת אשפוז שארכה כחודש. זאת, למרות ניסיונות הצוות הרפואי להציל את חייה. יהודה, בעלה של אריה, סיפר כי אשתו חשבה ברע חודש וחצי לפני מותה אך בני משפחתה, המתגוררת בנתיבות, חשבו כי מדובר בשפעת רגילה שתחלוף תוך זמן קצר.

ואולם, לאחר כמה ימים התסמינים התגברו ומצבה הידרדר. "היה לה קצת חום, היא לקחה כדור. חשבנו שזה יעבור אחרי כמה ימים, אבל זה התגבר. הלכנו לרופא והוא אמר לנו שיש לה דלקת ריאות ונתן לה אנטיביוטיקה. היא התחילה להקיא, הלכנו שוב לרופא והוא הפנה אותנו לבית החולים", תיאר יהודה. עוד הוסיף: "אם היא הייתה מתחסנת יכול להיות שזה לא היה קורה, היא הייתה אישה מיוחדת, כולם אהבו אותה והעריכו אותה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
התפרצות שפעת החזירים: פעוט בן שנתיים מאושפז ברמב"ם במצב קשה
חשש בקופות החולים: בקרוב - מחסור בחיסונים לשפעת החזירים
בהלת שפעת החזירים: שלושה בני אדם אושפזו במצב קשה

IFB ד"ר מיכל כץ + דיווח דנה ויילר על בהלת החיסונים לשפעת. מערכת וואלה!
אדם מתחסן נגד נגד שפעת, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully