וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למילואימניקים שפועלים נגד "שוברים שתיקה": "נאבקים למען האמת"

3.1.2016 / 21:07

נציגי "חזית המילואימניקים", המפרסמים סרטונים שתוקפים את אמינות "שוברים שתיקה", נפגשו עם ראש הממשלה וזכו לשבחים. "אתם מזדעקים בצדק מול הוצאת הדיבה של חיילי צה"ל בידי גוף שמפיץ שקרים", אמר. שוברים שתיקה בתגובה: "נתניהו ממשיך במסע ההסתה"

עריכה: ניר חן

(הקשר בין מחאת המילואימניקים נגד "שוברים שתיקה" לארגון "אם תרצו")

ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש היום (ראשון) לראשונה בלשכתו את נציגי "חזית המילואימניקים", שנאבקים נגד פעילות "שוברים שתיקה". לדבריהם, ארגונם מונה כיום כ-700 קצינים ולוחמים, מתוכם כ-150 מפקדי פלוגות במילואים, אשר שמו להם למטרה "להציג את האמת באשר לפעילותם של חיילי צה"ל, ולחשוף את השקרים של שוברים שתיקה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונציגי "חזית המילואימניקים". 3 בינואר 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם נציגי "חזית המילואימניקים", היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הקבוצה עוסקת, בין היתר, בפרסום סרטונים ומידע ברשת שתוקפים את אמינות "שוברים שתיקה". פעילותה החלה באופן עצמאי, עוד לפני קמפיין "השתולים" של ארגון "אם תרצו", ובחודש שעבר פורסם בוואלה! NEWS על הקשר בין מחאת המילואימניקים ל"אם תרצו". כך למשל עמיחי שיקלי, ממנהיגי מחאת המילואימניקים, הוא חבר מועצה בארגון, והיה אף מועמד להחליף את רונן שובל ולעמוד בראש "אם תרצו", אך הדבר לא יצא לפועל.

"אני מבקש להודות לכם על המאבק שלכם למען האמת. האמת על חיילי צה"ל ועל צבא ההגנה לישראל", אמר להם נתניהו. "אתם קצינים, לוחמים, ואתם בצדק מזדעקים מול הוצאת הדיבה של חיילי צה"ל בידי גוף שפשוט מפיץ שקרים. אני לא מכיר דרך אחרת להילחם נגד השקר מאשר לומר את האמת, וזה בדיוק מה שאתם עושים - ואתם ראויים לכל תמיכה. לא רק שלנו, אלא של כל אזרחי ישראל, של כל מי שמדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל יקרים לו".

עוד בוואלה! NEWS:
"מסיט הדיון מאלימות המתנחלים": "שוברים שתיקה" מגיבים לחוק העמותות
"אם תרצו" מול "שוברים שתיקה": הקרב על דעת הקהל ברשת
לפיד: "'שוברים שתיקה' חצו את הגבול"; גלאון: "התרת את דמם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונציגי "חזית המילואימניקים". 3 בינואר 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"אתם מזדעקים מול הוצאת הדיבה על חיילי צה"ל"/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

בתגובה למפגש ולמה שנאמר בו נמסר מ"שוברים שתיקה": "שוב ראש הממשלה משתמש ב'שוברים שתיקה' כמגן אנושי מפני הביקורת על הפקרת ביטחונם של אזרחי ישראל במשמרתו שלו. נראה שנתניהו לא עסק היום בטרור הפלסטיני ולא בטרור היהודי, אלא בחר להמשיך להוביל את מסע ההסתה המסוכן עם ארגון 'אם תרצו' נגד לוחמים שאזרו אומץ לספר על מציאות השירות בשטחים. גם מול ההסתה של ראש הממשלה נמשיך בחובתנו לשבור שתיקה - עד סיום הכיבוש".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully