וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגן ילדים: "שטרות דאעש" התגלו ביישובים בצפון

29.12.2015 / 14:30

תושבים ביסוד המעלה, בחולתה ובשדה אליעזר הופתעו למצוא שטרות מאה דולרים אמריקנים ועליהם כיתוב בערבית ותמונה של מנהיג "המדינה האיסלאמית" אבו בכר אל-בגדאדי. קב"ט המועצה: "תעלומה מעוררת דאגה"

צילום מסך

שטרות מאה דולרים אמריקנים ועליהם כיתוב בערבית ותמונה של מנהיג "המדינה האיסלאמית" (דאעש) אבו בכר אל-בגדאדי, התגלו הבוקר (שלישי) בכמה מוקדים בצפון הארץ. בין היתר, הם נמצאו ביסוד המעלה ובחולתה, וכן בכניסה לגן ילדים במושב שדה אליעזר שבגליל העליון. המשטרה נפתחה בחקירה והשטרות יישלחו לבדיקת מעבדה.

יורם מכלוף, קב"ט המועצה מבואות חרמון שבתחום שיפוטה נמצא שדה אליעזר, סיפר כי כוחות הוקפצו למקום הימצאות השטרות. "הבוקר הופתעו תושבים ממושב שדה אליעזר למצוא בכניסה לגן ילדים שטרות המדמות מאה דולר, כשעליהן מתנוססת תמונתו של מנהיג דאעש אבו באכר אל בגדאדי וכיתובים בערבית. לא הקלתי ראש בדבר והזעקתי את כל גורמי החרום הרלוונטיים במועצה. על מנת להגביר את תחושת הביטחון של התושבים, הגיע למקום גם שוטר קהילתי שלנו, שעורך במקום סיורים עם הניידת".

לדבריו, מדובר באירוע מדאיג. "כוחות המשטרה, הרב"ש (רכז ביטחון שוטף) של היישוב, והשוטר הקהילתי שלנו מבצעים סריקות ביישוב ובודקים את כל העובדים שנמצאים במקום ואינם נמנים עם תושבי מושב שדה אליעזר. זאת תעלומה שבהחלט מעוררת אצלנו תהיות ודאגה".

לקריאה נוספת:
כשהאש מתקרבת אליו, למנהיג דאעש לא נותר הרבה מלבד לאיים על ישראל
המשימה הושלמה: צבא עיראק הניף את הדגל ברמאדי
ראש ממשלת עיראק מבטיח: "ב-2016 נביס סופית את דאעש"

שטרות מזויפים בדמות דולרים ועליהם כיתוב ותמונות של דעאש. דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
"תעלומה מעוררת דאגה". אחד שטרות שנמצאו הבוקר בצפון/חטיבת דובר המשטרה

ביום שבת האחרון פרסם דאעש קלטת שמע שמיוחסת למנהיג אל-בגדאדי, ובו קרא למוסלמים לפעול בישראל. "אללה גרם ליהודי העולם להתאסף בישראל, וכך קל לנו יותר להילחם בהם יחד. חובתו של כל מוסלמי לקיים את מצוות הג'יהאד". הקלטת, שכותרתה "חכו לנו, אנו מחכים לכם", פורסמה ברשתות החברתיות, ואמינותה אינה ודאית.

בהקלטה, נשמע אל-בגדאדי מאיים על יהודים וישראלים. "הצלבנים והיהודים לא מעזים להגיע ולהילחם בלוחמי הקודש, כי הם יודעים שמה שמחכה להם זה תבוסה. נפעל כדי להרוג יהודים ולשחרר את פלסטין. כן, פלסטין, שהיהודים חשבו ששכחנו אותה. נגיד ליהודים: לא שכחנו את פלסטין לרגע, ובעזרת אללה לא נשכח אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שטרות מזויפים בדמות דולרים ועליהם כיתוב ותמונות של דעאש. דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
"תעלומה מעוררת דאגה". אחד שטרות שנמצאו הבוקר בצפון/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully