וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני ביקש לערוב לבן דודו, שוהה בלתי חוקי – ונעצר

30.12.2015 / 10:29

בעיצומו של דיון בהארכת מעצרו של פלסטיני שנחשד בשהייה בלתי חוקית, הורתה השופטת לעצור את קרוב משפחתו שנכח באולם, בשל היותו שוהה בלתי חוקי בעצמו. השבוע הוגש נגדו כתב אישום. ובן הדוד? הוא כבר מצא ערבים אחרים

מעצר שוהה בלתי חוקי, תל אביב, 20 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
חשב שהוא חוקי. מעצר שוהה בלתי חוקי בתל אביב/ראובן קסטרו

הפרקליטות הגישה השבוע כתב אישום נגד מוסטפא מוחמד, פלסטיני מכפר יטא שמדרום לחברון, עקב שהייה בלתי חוקית. לכאורה מדובר בסיפור שגרתי למדי, אלא שמוחמד נעצר בעודו משמש ערב במשפטו של בן דודו, שנעצר גם הוא בגין שהייה בלתי חוקית.

תחילתו של המקרה בשבוע שעבר, אז הגיע מוחמד לבית משפט השלום בבאר שבע, שם התקיים הדיון בעניינו של בן דודו, מוחמד מחאמרה. בדיון טען פרקליטו של מחאמרה, עורך דין ניר ליסטר, כי בדיון נמצאים שני ערבים שיכולים לחתום ולפקח על על שהייתו של העציר במעצר בית. אחד מהערבים היה תושב הישוב תל שבע והשני - מוחמד.

בדיון טען מוחמד כי יש בידו אישור להגיע לישראל לבקר את אחיו בבית הכלא. אלא שנציג המשטרה טען בפני השופטת, שוש שטרית, כי האישור לבקר את אחיו לא מאפשר לו להיות נוכח בדיון וכי הוא נמצא בבית המשפט באופן לא חוקי.

בשלב זה הוזעקו לאולם שוטרים שעצרו את מוחמד והביאו אותו למחרת לדיון בהארכת מעצרו. רק שלשום, לאחר הגשת כתב האישום בגין שהות בלתי חוקית, הוא שוחרר ממעצר. ובן הדוד? גם הוא שוחרר ממעצר, אך נעצר בשנית לאחר כמה ימים משום ששני ערביו לא הפקידו את דמי הערבות בסך 20 אלף שקלים כל אחד שגזרה עליהם השופטת. רק ביום ראשון הוא שוחרר לאחר שאיתר ערבים אחרים, הפעם חוקיים.

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה בעליון: זיכה את אולמרט מאישום השוחד המרכזי; עונשו קוצר לשנה וחצי
אחרי סגירת התיק: המפכ"ל הודיע לריטמן שימשיך בתפקיד ראש להב 433
10 חודשי מאסר בלבד לתושב חיפה שתקף את זוגתו וניסה לברוח הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully