וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקירה בקריית מלאכי: הנערה הותקפה לעיני אביה; טרם נעצר חשוד

26.12.2015 / 17:20

מפרטי חקירת האירוע עולה כי בת ה-17 נדקרה בזמן שהיא ואביה צעדו יחד בפארק בעיר, והבחינו באדם המתנהג בצורה חשודה. שכנים ששמעו את צעקותיה הזמינו אמבולנס שפינה אותה לבית החולים במצב בינוני

בת 17 נדקרה בקריית מלאכי. חטיבת דובר המשטרה,
התוקף חבש כובע ולבש חליפה שחורה. זירת האירוע, אמש/חטיבת דובר המשטרה

המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד בדקירת הנערה בת ה-17 אמש (שישי) ברחוב בר יהודה בקריית מלאכי, ופציעתה באורח בינוני. לדברי עדי ראייה שהיו במקום ומפרטי החקירה עולה כי התוקף חבש כובע, לבש חליפה שחורה ודקר את הנערה לעיני אביה.

עוד עולה מחקירת המקרה כי הנערה צעדה עם אביה בסמוך לאחד הפארקים בעיר, כשבשלב מסוים הבחין האב באיש החובש כובע שעורר את חשדו. הוא התקשר לדווח על כך למשטרה, ושוטרי תחנת קריית מלאכי התייצבו במקום לאחר זמן קצר. החשוד ככל הנראה הבחין שניידת המשטרה הוזמנה, ובתגובה שלף סכין ודקר את הצעירה לעיני אביה. האב עצר את הדימום של בתו ודיירי האזור, ששמעו את הצעקות, הזמינו אמבולנס שפינה את הנערה לבית החולים קפלן ברחובות.

אבשלום עובדיה, פרמדיק של מד"א שטיפל בנערה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו נערה כבת 17 שוכבת על הכביש". לדבריו, "היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול ראשוני ופינינו אותה תוך טיפול שכלל עצירת דימום וסיוע בנשימה. מצבה הוגדר בינוני ויציב".

עוד בוואלה! NEWS:
11% נשים, הרוב צעירים: זינוק במספר המועמדים לבחירות באיראן
חג מולד ללא שלג: שיאי חום של כל הזמנים נשברו בארצות הברית
חיים כץ: "נתניהו ודרעי הציעו לי את משרד הכלכלה - וסירבתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully