וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפיגוע בחברון: המחבל שולף סכין במקום תעודת זהות - ודוקר

12.12.2015 / 18:47

בתיעוד מפיגוע הדקירה שאירע בבית הדסה שבחברון ביום רביעי, ניתן לראות את הרגעים שבהם שולף הצעיר הפלסטיני את הסכין במקום את התעודה. בנה של אורית סטרוק ניגש להיאבק עמו, ועובר אורח פותח בירי - ומחסל אותו

ספק 500

תיעוד שפורסם היום (שבת) מהפיגוע שאירע ביום רביעי בבית הדסה שבחברון, מציג את השתלשלות האירועים הפתאומית, שבמהלכה שלף המחבל את הסכין במקום לתת לחייל תעודה מזהה כפי שנתבקש. במקום מתפתח מאבק בין השניים, ויצחק, בנה של חברת הכנסת לשעבר מהבית היהודי אורית סטרוק, נחלץ להגנתו. בשלב זה מגיחים שני אזרחים לשמע קריאותיהם של הפצועים, ופותחים בירי מדויק לעבר המחבל. יצחק נפצע באורח קל והחייל נפצע באורח בינוני.

המחבל שביצע את הפיגוע, עבד א-רחמן מסודה, בן 20, הוא בן דודו של איהאב מסודה שביצע פיגוע דקירה בחברון לפני יומיים, שהותיר פצוע קשה מאוד. ביום הפיגוע נכנסו כוחות צה"ל לביתו של בן דודו ומדדו אותו לקראת הריסתו. עדיין לא ברור אם השניים גרים באותו הבית.

עוד בוואלה! NEWS:
לא רק נזק חברתי: העוני עולה למשק 48 מילארד שקלים בשנה
ראש המוסד הנכנס: גם היום אנחנו צריכים עזרה משמיים
רוסיה: נוכחות החיילים הטורקים בעיראק - "פלישה בלתי-חוקית"

פצוע בפיגוע דקירה בבית הדסה, 9 בדצמבר 2015. מד"א
החייל שנפצע בינוני בפיגוע, דקות לאחר סיום האירוע/מד"א

"הגיע הזמן שיסגרו את כל הפרצות בחברון, כולם מכירים אותם", אמרה סטרוק יום לאחר הפיגוע. "רק לפני יומיים ביקשתי מהמח"ט שיסגרו את הפרצה בגרם המדרגות שבו אירע הפיגוע. אני מחכה בבית חולים לבן שלי. די לשחק בחיים שלנו".

א' אחד האזרחים שנטרלו את הפלסטיני סיפר כי "המחבל קפץ על החייל ודקר אותו כמה פעמים. אחד הנערים ראה את זה וקפץ על המחבל כדי לנתק אותו מהחייל. אני ועוד אזרח הגענו וירינו לעבר המחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully