וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע בינוני ואזרח נפצע קל בפיגוע דקירה בחברון; המחבל חוסל

9.12.2015 / 12:55

מחבל דקר חייל ואת בנה של ח"כ לשעבר אורית סטרוק סמוך לבית הדסה ופצע אותם באורח בינוני וקל. הם פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל נורה ונהרג על ידי אזרחים שהיו עדים לאירוע. סטרוק: "די לשחק בחיים שלנו"

צילום: הצלה יו"ש, מד"א; עריכה: גדי וינסטוק

חייל ואזרח נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע דקירה שאירע היום (רביעי) בחברון. המחבל חוסל על ידי אזרחים שהיו באזור. בשעה 12:56 נמסר למד"א מרחב ירושלים על שני צעירים כבני 20 שנדקרו סמוך לבית הדסה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק את הפצוע הבינוני עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון וצעיר פצוע קל עם פציעה ברגל.

המחבל בן 20 שביצע את הפיגוע, עבד א-רחמן מסודה, הוא בן דודו של איהאב מסודה שביצע פיגוע דקירה בחברון לפני יומיים, שהותיר פצוע קשה מאוד. היום בשעות הצהריים נכנסו כוחות צה"ל לביתו של בן דודו ומדדו אותו לקראת הריסתו. עדיין לא ברור אם השניים גרים באותו הבית.

אחד הפצועים הוא בנה של חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק. היא אמרה: "הגיע הזמן שיסגרו את כל הפרצות בחברון, כולם מכירים אותם. רק לפני יומיים ביקשתי מהמח"ט שיסגרו את הפרצה בגרם המדרגות שבו אירע הפיגוע. אני מחכה בבית חולים לבן שלי. די לשחק בחיים שלנו".

פיגוע דקירה בבית הדסה בחברון, 09 בדצמבר 2015. תצפית TPS
המחבל שחוסל/תצפית TPS
פצוע בפיגוע דקירה בבית הדסה, 9 בדצמבר 2015. מד"א
החייל שנפצע בפיגוע/מד"א

א' אחד האזרחים שנטרלו את הפלסטיני סיפר כי "המחבל קפץ על החייל ודקר אותו כמה פעמים. אחד הנערים ראה את זה וקפץ על המחבל כדי לנתק אותו מהחייל. אני ועוד אזרח הגענו וירינו לעבר המחבל".

מתחקיר האירוע עולה כי המחבל ירד מהמדרגות לכיוון בית הדסה. כשהחייל ביקש ממנו תעודת זהות שלף המחבל סכין והחל לדקור אותו כמה פעמים. יצחק סטרוק שהיה בסביבה התנפל על המחבל כדי לנתקו מהחייל, ובמהלך חילופי ההלומות סטרוק נדקר ברגלו. שני אזרחים שהיו בזירה ירו והרגו את המחבל.

פרמדיק מד"א זכי יהב, שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לבית הדסה שני צעירים כבני 20 שוכבים בהכרה מלאה וסובלים מפצעי דקירות, אחד מהם סבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון והשני מפצע דקירה ברגל. התחלנו בטיפול רפואי והעלנו אותם מיד לאמבולנס, המשכנו בטיפול תוך כדי פינוי לשערי צדק כשאחד מהם במצב בינוני והשני במצב קל".

פצוע בפיגוע דקירה בבית הדסה, 9 בדצמבר 2015. מד"א
החייל/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully