וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגרשים את החושך": אשת ראש הממשלה הדליקה נר שני עם נשות הליכוד

שרה נתניהו התארחה בטקס של נשות הליכוד והודתה להן: "סמל ומופת ליכולת נשים להגשים את עצמן". היא הוסיפה: "משוכנעת שננצח את הטרור". אישתו של אמיר אוחנה שמת באומן הודתה לנתניהו: "זה לא מובן מאליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסיפור של חנוכה אקטואלי מאי פעם". שרה נתניהו מדליקה נר, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, השתתפה הערב (שני) כאורחת כבוד בטקס הדלקת נר שני של חנוכה של נשות הליכוד שהתקיים בכפר המכביה. במהלך הערב נשאה נתניהו דברים ואמרה כי "נשות הליכוד הן סמל ומופת ליכולתן של נשים להגשים את עצמן ולתרום תרומה משמעותית – מאחורי הקלעים ועל הבמה – למען עם ישראל ולמען מדינת ישראל".

"בחג החנוכה אנו מעלים על נס את גבורת עמנו שחידש את עצמאותו. עמנו שבחר להפיץ לעולם אור ובכך להרחיק את החשיכה", המשיכה נתניהו, "הסיפור של חנוכה אקטואלי מאי פעם, כשעמנו ממשיך לגרש את החושך, ממשיך להילחם על קיומו ולהפיץ אור וטוב לעולם".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ראש המוסד הבא הוא יוסי כהן, ראש המועצה לביטחון לאומי
אחרי 62 שנה: הפנימיות הצבאיות סוגרות את שעריהן
שקד בברלין: "סימון מוצרים עלול להוביל לחרם על ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סומכת על ראש הממשלה שימשיך לעשות הכול כדי לשמור על עמנו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו הוסיפה כי "ראש הממשלה עושה הכול כדי להילחם בטרור ולשמור על ביטחון ישראל. המלחמה בטרור נחושה ותקיפה מתמיד. אני משוכנעת בכך שגם את גל הטרור הזה אנחנו ננצח, כפי שעמנו ניצח את הטרור במאה השנים האחרונות. אני סומכת על ראש הממשלה שימשיך לעשות הכול כדי לשמור על עמנו, ארצנו ומדינתנו – ויודעת שגם אתן מסכימות איתי. אין ראוי ממנו להוביל את עם ישראל בעת הזאת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודתה לחברות הליכוד על תמיכתן במערכת הבחירות על רקע "מתקפה באמצעותי". נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום דבריה ביקשה נתניהו להודות לחברות הליכוד על תמיכתן במערכת הבחירות האחרונה, על רקע "מתקפה חסרת תקדים של הכפשות ושקרים ו'שיימינג' אכזרי שביקש לפגוע בשלטון הליכוד באמצעות פגיעה אישית בי", לדבריה. "אתן תמכתן, חיזקתן והאמנתן – ועל כך, ועל כל מה שאתן עושות מדי יום ביומו למען הכלל, למען מדינתנו, אני מבקשת להודות לכן מעומק לבי", הוסיפה.

מיטל אוחנה, רעייתו של אמיר שנהרג באומן שבאוקראינה, נשאה אף היא דברים במהלך ערב והודתה לנתניהו על פעילותה ותמיכתה בזמן שבעלה נעדר, ועד לאיתור גופתו והבאתה לקבורה בישראל. "קיבלתי המון תמיכה ואהבה מראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה היקרה לליבי", אמרה מיטל, "אלפי מילים לא יספיקו להודות את הכרת הטוב שבלבי לגברת שרה נתניהו. זה לא מובן מאליו, הסיוע שקיבלתי למציאתו של אמיר, הבאתו ארצה וקבורתו, והכל בצניעות ובשקט. גם היום הגברת שרה נתניהו מחזקת אותי ודואגת למשפחתי ולילדיי. אני רוצה להודות על כך מעומק לבי".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully