וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: מה גרם למפל המים לזרום כלפי מעלה?

7.12.2015 / 17:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית ברק אובמה נשא הלילה נאום בעקבות אירוע הטרור בקליפורניה. הנשיא אמר שארצו מתמודדת עם איום הטרור הגדול ביותר מאז הפיגוע במגדלי התאומים ב-2001, והתחייב כי בידי הממשל התכנית הטובה ביותר להשמדת הארגון הקיצוני.

הממשל בסוריה הודיע כי ארבעה מטוסי קרב השייכים לקואליציה בראשות ארצות הברית תקפו בסיס של הצבא הסורי בדיר א-זור. מפקדת הקואליציה הכחישה, אך אם הדבר יתברר כנכון מדובר בפעם הראשונה מאז החלו מתקפות הקואליציה שבהן נפגע בסיס של צבא אסד.

האופוזיציה בוונצואלה הביסה את מפלגת השלטון הסוציאליסטית בבחירות לפרלמנט שנערכו אתמול במדינה. קואליציית האיחוד הדמוקרטי זכתה ב-99 מתוך 167 המושבים בפרלמנט.

נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ימי קרטר בן ה-91, מסר אתמול הודעה מרגשת למאות האנשים שהתקבצו בכנסיה בג'ורג'יה לשיעור תנ"ך בהנחייתו – סריקות המוח האחרונות שערך לא הראו שום סימן לסרטן. "כשהלכתי השבוע לטיפול, הם לא מצאו זכר לסרטן", אמר לקהל הנרגש.

ומעט ממזג האוויר בעולם: הסופה "דזמונד" שפקדה את אנגליה בימים האחרונים, והובילה להצפות נרחבות במדינה, הביאה לתופעה ייחודית: מפל מים שזורם כלפי מעלה. רוחות בעוצמה של 80 קילומטרים בשעה גרמו למים במפל לעלות למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully