וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שנתיים בכלא: נגזר עונשם של 11 הנערים שאנסו בת 12

30.11.2015 / 19:22

פרשת האונס הקבוצתי של ילדה ממרכז הארץ בידי נערים בני 16-12 מגיעה לסופה. מרבית המעורבים יישלחו לכלא לתקופה קצרה, והשניים הצעירים שבהם יועברו למוסד סגור. לוואלה! NEWS נודע כי אחרי המקרה הילדה ומשפחתה הועברו דירה לעיר מגורים אחרת

צילום: דניאל בוק, ערוץ 9; עריכה: טל רזניק

(לקראת כתב האישום נגד המעורבים)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) עונשי מאסר של בין שנה לשנתיים על תשעה נערים שביצעו לפני כשנתיים עבירות מין בילדה בת 12 בעלת צרכים מיוחדים. שני הנאשמים הצעירים ביותר לא הורשעו – אולם נשלחו לשנתיים במעון סגור. הם הורשעו בין היתר באונס, במעשים מגונים, במעשה סדום ובפגיעה הפרטיות.

לוואלה! NEWS נודע כי אחרי המקרה, שבו היו מעורבים 11 ילדים ונערים, הילדה ומשפחתה הועברו דירה לעיר מגורים אחרת – מהלך נדיר יחסית למקרה כזה, שמזכיר יותר נוהל בתכנית להגנת עדים. הסיבה להעברה נעוצה בבקשתה של הילדה שהותקפה. משטרת מחוז תל אביב ומשרד הרווחה נרתמו לעזרתה של הילדה, מחשש שהיא ומשפחתה יספגו איומים ושאף ינסו לפגוע בה. גם הנפגעת וגם המעורבים הם תושבי שכונה אחת בעיר במרכז הארץ.

עוד על המקרה
אנסו בת 12 בבית ספר - וצילמו בטלפון הנייד
האונס הקבוצתי במרכז: הנערים החשודים עומתו
"ככל שחקרנו יותר - אונס הילדה הפך סבוך יותר"

על פי כתב האישום, במהלך חודש דצמבר 2013 ובמספר הזדמנויות, ביצעו המעורבים, בני 16-12, עבירות מין קשות בילדה בת ה-12. הנאשמים נפגשו עם המתלוננת במקומות ציבוריים, בחניונים ובדירות – ובמהלך המפגשים הם ביצעו בה עבירות מין ביחד ולחוד. כל זאת, לפי הנטען, כשהם מודעים לגילה, לחוסר הסכמתה ותוך ניצול מצבה אשר מנע ממנה להביע הסכמה חופשית.

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
אחד הנאשמים/יותם רונן

עורכת דינה של הקטינה, רוני אלוני-סודובניק, אמר לאחר גזר הדין: "יש כאן סיפור עצוב של ילדה נכה שתישאר כל חייה עם הנכות ועם פוסט-טראומה נוספת שנגרמה לה". לדבריה, אחת הסיבות למעשה מקורה בחשיפת של ילדים ונערים לתכנים פורנוגרפיים באינטרנט. "אתרי הפורנו חושפים את הנושא המיני בצורה מעוותת ולא נכונה – בזה גם המין הקבוצתי. אין פה שום סינון ומסננת, וכל ילד היום בגיל 10 נחשף לתכנים פורנוגרפיים. לדעתי זה משחית וחושף אותם לתחום שהם אינם יודעים איך להתמודד עמו. אני סבורה שזה גזר דין שכל מערכת החינוך צריכה ללמד, אפילו השבוע", הסבירה.

לדבריה, העונש שהטיל בית המשפט הוא לגיטימי, אך היא הוסיפה בצער כי "חיי הילדים וחיי הוריהם נהרסו בגלל הסיפור הזה, וכל הורה צריך לשבת עם ילדו ולספר מה קרה ומה היה פה לא היה בסדר".

הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! NEWS, זכתה להדים רבים אחרי שהתגלה כי הנערים תקפו אותה מינית תוך שהם מנצלים את מצוקתה. באחד המקרים, האונס אירע במהלך מסיבת יום הולדת. הנערים הזמינו את הילדה לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, שאותה ערכו בשעות הערב בבית הספר שבו לומדים חלקם. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות. הסרטון המתעד לכאורה את המעשים הגיע לידי המשטרה. הילדה מסרה את עדותה במשטרה – ואז נעצרו החשודים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully