וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי במרכז: עימות בין הנערים החשודים

29.12.2013 / 21:21

המשטרה ממשיכה לחקור את הנערים החשודים באונס הילדה בת ה-12 בבית הספר ומעמתת אותם זה עם זה ועם הראיות שהצטברו. טרם הוחלט אם יוגשו כתבי אישום. "משתמשים בכל האמצעים"

באדיבות חדשות 10

(צפו בקורבן האונס בראיון לערוץ 10: "איימו שיהרגו אותי")

במרחב דן של משטרת מחוז תל אביב נחקרו גם היום (ראשון) כמה מהנערים החשודים בפרשת האונס הקבוצתי של הילדה בת ה-12 בבית ספר מרכז הארץ. במשטרה מעמתים את הנערים בימים האחרונים עם העדויות שהצטברו בתיק, וגם עורכים עימותים בין הנערים. בסך הכול נחקרו עד כה 17 נערים בגילאי 14-12, האחרון שבהם נעצר ביום חמישי ושוחרר למעצר בית בתום החקירה.

בהמשך צפוי להיחקר נער נוסף, ובכך מקווה המשטרה כי הגיעה לכל המעורבים לכאורה במעשים. החוקרים הגיעו לשמות דרך עדויות שאספו בתחילה מה"גרעין הקשה" של החשודים, ויש עדיין צורך לגבש את חלקו לכאורה של כל אחד מהם בפרשה.

עוד על פרשת האונס הקבוצתי:
רב חרדי: מה רוצים מהנערים? יש להם הורמונים
"ככל שחוקרים יותר - האונס הופך סבוך יותר"
מחדל: החשוד המרכזי הופקר – נערים הכו אותו קשות

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
אחד החשודים באונס מובא לדיון בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/יותם רונן

בינתיים, שוהים הנערים במעצר בית בן 30 יום, בהתאם להחלטת בית המשפט לנוער. בתחילה התעקשו במשטרה להשאיר את הנערים במעצר למרות גילם הצעיר, וזאת מחשש לשיבוש הליכי החקירה. אולם לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעורם של חלק מהם והורה לשחררם, הוחלט במשטרה "ליישר קו" ולשחרר גם את חבריהם.

באשר להמשך ההליך המשפטי נגד הנערים, בפרקליטות טרם הוחלט אם יוגשו כתבי אישום בפרשה ונגד מי מהחשודים, והחקירה עדיין מצויה בשלב גיבוש הראיות. עם זאת, סביר להניח שגילם של החשודים יהווה שיקול, והצעירים ביותר ביניהם עשויים לצאת ללא כתבי אישום מהפרשה. זאת, על אף שכל הנערים חשודים באותן עבירות, ומבחינת החוק כולם נושאים את אותה אחריות פלילית. ההערכה היא כי לפחות בשבועיים הקרובים לא צפויים כתבי אישום בפרשה.

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר כי בימים אלה "ממשיכים החוקרים במאמצים לסיים את החקירה ולהביא למיצויה, תוך שימוש בכל האמצעים החקירתיים העומדים לרשותם".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully