וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס בת ה-12: כתבי אישום יוגשו נגד 11 נערים

21.1.2014 / 16:48

אחרי שעומתו החשודים בני 14-12 במעשי האונס הקבוצתי, שנחשפו לראשונה בוואלה! חדשות, הוחלט בפרקליטות להגיש כתבי אישום בפרשה. תיעוד התקיפה המינית מצוי בידי המשטרה

צילום: דניאל בוק, ערוץ 9; עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז תל אביב צפויה להגיש מחר (רביעי) כתב אישום נגד 11 נערים החשודים באונס ילדה בת 12 בבית ספר במרכז הארץ בחודש נובמבר האחרון.

הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! חדשות, זכתה להדים רבים אחרי שהתגלה כי מספר רב של נערים בגילאי 14-12 אנסו ילדה בשורת מקרים, תוך שהם מנצלים את מצוקתה. באחד המקרים, האונס אירע במהלך מסיבת יום הולדת, שנערכה לאחד הנערים בשטח בית הספר – תוך שהתקיפה המינית מתועדת בטלפון סלולרי של אחד הנוכחים.

הסרטון האמור מצוי בידי המשטרה ובו תיעוד המעשים על ידי החשודים, מה שהוביל למעצר. בסך הכל נחקרו כ-17 מעורבים. בהמשך עימתו החוקרים את החשודים עם העדויות שהצטברו, וכעת הפרקליטות השתכנעה כי יש בידיה מספיק על מנת להגיש כתב אישום. גורמים במשטרה אמרו בחודש שעבר כי מדובר ב"אחת מפרשיות המין הקשות שהיו בשנים האחרונות במחוז".

הנערים נשלחו למעצר בית בן 30 יום, בהתאם להחלטת בית המשפט לנוער. בתחילה התעקשו במשטרה להשאיר את הנערים במעצר למרות גילם הצעיר, וזאת מחשש לשיבוש הליכי החקירה. אולם לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעורם של חלק מהם והורה לשחררם, הוחלט במשטרה "ליישר קו" ולשחרר גם את חבריהם.

עוד בוואלה! חדשות
נמצאה גופת אישה שנעדרת זה שנה, האח נאשם ברצח
מחייך למצלמות ומרעיב ילדים: מלחמת התדמית של אסד
חצה עם קלנועית מחסום ברמלה ונהרג מפגיעת רכבת

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully