וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת אישה שנעדרת זה שנה, האח נאשם ברצח

21.1.2014 / 13:05

הותר לפרסום כי גופתה של מזל ז'רסי נמצאה בבית הקברות בגבעתיים בחודש שעבר. אחיה ממשיך להכחיש את האישומים נגדו. בשעה זו מובאת ז'רסי לקבורה בבית העלמין ירקון

מזל ג'רסי נרצחה לפי החשד על ידי אחיה מרדכי, 10 מרץ 2013. חטיבת דובר המשטרה
ז'רסי/חטיבת דובר המשטרה

אחרי יותר משנה של היעדרות - נמצאה גופתה של מזל ז'רסי מיפו, שאחיה נאשם ברציחתה, כך התיר היום (שלישי) בית המשפט לפרסם. משפחתה של ז'רסי, בת ה-75, דיווחה על היעדרותה בסוף חודש דצמבר 2012. המשטרה העריכה כי מדובר בהיעדרות על רקע פלילי. צוות חקירה מיוחד במרחב יפתח פתח בחקירה שהובילה למעצרו של אחיה, מרדכי ז'רסי - תושב בת ים בן 73 - בחשד לביצוע הרצח. בסיום החקירה הוגש נגד האח כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים, על סמך ראיות נסיבתיות בלבד.

לפני כמה חודשים התקבל מידע שהוביל לתפנית משמעותית בחקירה, שסייע להימצאות חלקים מהגופה בבית קברות בגבעתיים בדיוק שנה מיום העלמותה של מזל. המכון לרפואה משפטית אישר כי מדובר בחלקי גופתה של ז'רסי. אחיה נחקר פעם נוספת לאחר מציאת הגופה, אך המשיך להכחיש את החשדות נגדו.

בשעה זו מובאת ז'רסי לקבורה בבית העלמין ירקון.

עוד על פרשת הרצח:
חשד: קשיש רצח את אחותו והכניס את גופתה למזוודה
המשטרה חודשת: האח רצח כדי לזכות בירושה

קשיש חשוד ברצח אחותו. חטיבת דובר המשטרה
האח המשיך להכחיש החשדות, גם לאחר מציאת חלקי הגופה. מרדכי ומזל ז'רסי/חטיבת דובר המשטרה

תחילה כאמור, נחקר התיק במשטרת מרחב יפתח כתיק היעדרות, זאת לאחר שב-24 בדצמבר אשתקד התקבל דיווח על היעלמותה של האישה הערירית. בין אלה שהודיעו על ההיעדרות היה גם אחיה של מזל, מרדכי. הוא תלה מודעות באזור הבית שביפו, פרסם מודעה בעיתון ואף פנה לציבור בבקשה לקבל סיוע בחיפושים. התנהגותו של האח ועדויות שהצטברו במשטרה בדבר סכסוכים בין השניים עוררו חשד.

צוות חקירה מיוחד בפיקודו של רב פקד מושיק רחמים הוקם במרחב יפתח כדי לחקור את ההיעלמות, אך נראה כי צוות החקירה כבר איבד זמן יקר. במקרים מסוג זה נוהגת המשטרה לחפש גם באתר חירייה אחרי שרידי הגופה, אולם בשל העובדה שתיק ז'רסי נחקר בתחילה כתיק היעדרות, מאוחר מדי לחפש שם.

בחיפוש שנערך בביתו של ז'רסי האח נמצאו כתמי דם על שולחן הקפה בסלון ועל שמיכה. החוקרים נטלו דגימת DNA, במטרה לבדוק אם מדובר בדם של האחות. את הבגדים שנראתה מזל ז'רסי לובשת בפעם האחרונה, כשצולמה במצלמת אבטחה, איתרו השוטרים בביתו של האח, אך השיא הגיע עם מציאת מזוודה בביתו של ז'רסי בבת ים. על פי רב פקד רחמים, המזוודה הייתה מלאה בדם בדפנות ובטביעות אצבעות של האח. בדיקת המעבדה לזיהוי פלילי קבעה – מדובר בדם של האחות.

ז'רסי נעצר ב-31 בינואר בשנה שעברה והכחיש כי הוא עומד מאחורי המעשה, אך במשטרה חשדו שהוא לא רק רצח את אחותו, אלא גם ביתר את גופתה והעלים אותה. משפטו נמשך כעת, וכתב אישום מתוקן הוגש בעקבות מציאת הגופה. עם זאת, עיקרי האישום נותרו ללא שינוי.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

בהכנת הכתבה השתתף גלעד גרוסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully