וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: התלמיד צולם עוקב אחרי המורה - לפני שאנס ורצח אותה

23.11.2015 / 13:11

פיליפ צ'יסם היה בן 14 כשאנס ורצח את קולין ריצר בת ה-24, שהייתה המורה שלו למתמטיקה. בימים האחרונים פורסם התיעוד ממצלמות האבטחה שקלטו את ריצר ברגעיה האחרונים

צילום מסך

רצח שזעזע את ארצות הברית בשנת 2013 חוזר לכותרות לאחר שבמהלך המשפט פורסם תיעוד ממצלמות האבטחה, שחשף את הרגעים האחרונים ביחד של הקורבן והרוצח. פיליפ צ'יסם, תלמיד תיכון ממסצ'וסטס, היה בן 14 בלבד כשאנס ורצח את קולין ריצר בת ה-24, שהייתה המורה שלו למתמטיקה בתא שירותים בבית הספר.

סרטונים ממצלמות האבטחה הוקרנו בשבוע שעבר בפני המושבעים בבית המשפט, והציגו את הרגעים המזעזעים שקדמו לרצח. ריצר נראית כשהיא הולכת מחוייכת במסדרון ומנופפת לאדם שנמצא מחוץ לטווח הקליטה של המצלמה. היא מתקדמת לכיוון השירותים ומספר שניות לאחר מכן מופיע צ'יסם כשראשו מכוסה באמצעות ברדס והוא עוטה כפפות אדומות על ידיו.

תלמיד אנס ורצח את המורה למתמטיקה. דיילי מייל, צילום מסך
עקב אחריה לשירותים, שם אנס ורצח אותה. צ'יזם/צילום מסך, דיילי מייל

פיליפ נכנס אחרי המורה לתא השירותים, שם אנס ורצח אותה. מצלמות האבטחה תיעדו אותו כשיצא משם והסתובב במסדרונות בית הספר כשכפות ידיו מגואלות בדם והוא אוחז במכנסיים השחורים שקולין לבשה מספר דקות קודם לכן. לאחר מכן התלמיד הכניס את גופתה של מורתו לפח מיחזור וסחב אותו לחורשה סמוכה.לאחר מכן, הוא הלך לביתו – שם החליף את בגדיו המוכתמים בדם. בהמשך אף אכל ארוחת צהריים וצפה בסרט חדש של וודי אלן.

עורך דינו של הצעיר אמר בבית המשפט שהתלמיד הודה שאכן רצח את המורה, אך טען כי הוא אינו אחראי למעשיו בזמן ביצוע הפשע, כיוון שהוא סובל מבעיות פסיכיאטריות קשות.

עוד באותו נושא

תיעוד מחריד: גבר מנסה לאנוס אישה במשרד - ואיש לא מתערב

לכתבה המלאה
תלמיד אנס ורצח את המורה למתמטיקה. דיילי מייל, צילום מסך
הסתובב במסדרונות כשידיו מגואלות בדם. צ'יזם כפי שנתפס במצלמות האבטחה/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully