וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: גבר מנסה לאנוס אישה במשרד - ואיש לא מתערב

7.10.2015 / 9:37

צפו בתיעוד מפתיע של גבר המנסה לאנוס את עמיתתו לעבודה בזמן שאחרים מסתכלים בנעשה - ולא מתערבים. ניסיון האונס הזה הסתיים בדרך לא צפויה - כשהגבר מצא את עצמו מתחנן לסליחתה

צילום מסך

מסתבר שמשרד מלא בעובדים זה לא משהו שימנע מהגבר הזה לנסות לבצע את זממו בעמיתתו לעבודה ולנסות לאנוס אותה - גם כשהמעלית לידו נפתחת ואחד מהעובדים מבחין במעשיו. אם לא ברור לכם למה האנס לא נרתע - זה בגלל שגם הבחור במעלית החליט להתעלם ממה שקורה שם ופשוט המתין שדלת המעלית תסגר שוב.

בתיעוד המחריד הזה, שנתפס במצלמות האבטחה של המשרד, נראה האנס מכה את האישה ומשליך אותה אל הקיר הצמוד למעלית - בזמן שהיא נאבקת בו. אז הוא מנסה לנשק אותה בכוח, מוריד את מכנסיו ועולה עליה - בדיוק כשהמעלית נפתחת ואחד העובדים שנמצא בה מבחין בנעשה. הוא מחליט שלא להתערב וממתין במעלית עד שתסגר. רק כששאר העובדים יוצאים מהחדר הסמוך - גם הם אדישים לגמרי למתרחש -האנס מרפה סוף סוף מהאישה.

גבר מנסה לאנוס אישה במשרד. יוטיוב, צילום מסך
ניסיון אונס לעיני העובדים/צילום מסך, יוטיוב

נראה שבשלב הזה הוא הבין את חומרת מעשיו, והוא נראה מתחנן על ברכיו בפני הנאנסת שתסלח לו - אך היא לא נותרת חייבת ומכה אותו - כשגם אז אף אחד מהנוכחים לא מתערב. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", סרטון הפך לויראלי בעולם, אך לא ידועה זהותם של המעורבים ואפילו לא ידוע היכן התרחש ניסיון האונס והאם המשטרה מעורבת בנושא.

עוד באותו נושא

נקמת הנשים: צפו באישה מכה ברחוב את הבחור שהטריד אותה מינית

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • משרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully