וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הנשים: צפו באישה מכה ברחוב את הבחור שהטריד אותה מינית

29.8.2015 / 11:09

רגע יוצא דופן של אישה הודית שהצליחה לאתר את מי שהטריד אותה מינית בשנתה - ונקמה בו באמצע הרחוב בזמן שהוא מתחנן על ברכיו למחילה. בהודו הוקם ארגון מיוחד שמטרתו למצוא מטרידים ולהשפיל אותם לעיני כל

CCTV

סרטון מטריד בפני עצמו של אישה הודית מכה בחור שלכאורה הטריד אותה מינית בשנתה מצא את עצמו ברשת השבוע וזכה להמון תגובות מפרגנות. בקטע נראית האישה סוטרת למטריד שוב ושוב לעיני כל ומשפילה אותו כשהוא כורע ברך ומתחנן למחילתה.

בתקשורת ההודית דווח כי התקרית התרחשה אחרי שהאישה חוותה הטרדה מינית בזמן שישנה על גג ביתה בעיר לאקנאו שבצפון-מזרח הודו. היא פנתה לארגון נשים הנקרא "החטיבה האדומה", המיועדת לעזור לנשים שנפלו קורבן להטרדה מינית. הארגון איתר את התוקף ולפני שהסגיר אותו למשטרה הציב אותו מול האישה כדי שיתנצל על מה שעשה ויחווה בעצמו השפלה פומבית. כשהבחור פגש בקורבן שלו הוא כרע ברך וביקש ממנה מחילה אך היא התעלמה מתחנוניו והכתה בו שוב ושוב מול השכנים שהביטו בו בבוז. גם כשהוא קם על רגליו בניסיון לעצור אותה, היא לא ויתרה והכתה בו שוב כל כך חזק עד שהוא נפל על ברכיו בשנית.

אישה מכה את גבר שהטריד אותה מינית. צילום מסך
נקמה מתוקה בהחלט: אישה צולמה מכה את התוקף שלה לעיני כל/צילום מסך

על פי הדיווח של חדשות RT, ההשפלה הפומבית של התוקף הייתה רעיון של אנשי "החטיבה האדומה", שמאמינה שנשים צריכות לנקום בתוקפים שלהן כי רק כך הם ילמדו לא להתעסק איתן. רק בחודש שעבר תלמידה בת 11 שהוטרדה ע"י בחור שעקב אחריה וקילל אותה ברחוב - צולמה כשהיא מכה את המטריד בתחנה המשטרה לעיני כל השוטרים שצפו במתרחש ואפילו עודדו את התלמידה להמשיך להכות בו. כוח נשי בכל הכוח!

עוד באותו נושא

צפו בשוטרת שהיכתה גבר שהטריד אותה מינית

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully