וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטית גררה את האנס בשערותיו - אל תחנת המשטרה

צעיר תקף סטודנטית לעיני עוברים ושבים שהתעלמו מקריאות העזרה שלה - וכשהבינה שלא תקבל עזרה מאף אחד, היא השיבה מלחמה וגררה אותו בשיערו עד לתחנת המשטרה הקרובה

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

הסטודנטית משכה בשיער את האנס הישר לשוטרים. CEN, צילום מסך
"הבנתי שאני חייבת להשיב מלחמה כי אף אחד לא עזר לי"./צילום מסך, CEN

פרדניה מנדר, סטודנטית בת 20 הייתה המומה כשגבר זר תקף אותה ברחוב ואף אחד מהעוברים ושבים לא ניגש לעזרתה. "אף אחד לא עזר לי, ידעתי שאני חייבת להילחם בו בעצמי".

פרדניה, סטודנטית לתקשורת במכללת סטאיי במומבאי, הודו, עשתה את דרכה הביתה מהמכללה כשלפתע ניגש אליה בחור צעיר והחל למשש אותה באמצע ברחוב לעיני עוברים ושבים שהביטו בה קוראת לעזרה ולא עשו מאום. "הוא ניגש אליי ופשוט התחיל למשש אותי. נדף ממנו ריח רע של אלכוהול", היא מספרת, "ניסיתי לברוח אבל הוא תפס אותי. הבנתי שאני חייבת להשיב מלחמה כי אף אחד לא עזר לי".

הסטודנטית משכה בשיער את האנס הישר לשוטרים. CEN, צילום מסך
"אנחנו, הנשים, חייבות ללמוד לעמוד על שלנו"/צילום מסך, CEN

פרדניה מספרת שכשהבינה שהיא לבד במערכה - היא החליטה להשיב מלחמה וגררה את התוקף בשיערו אל תחנת המשטרה. "הייתי נחושה להעניש אותו. גררתי אותו בשיער אל תחנת המשטרה כדי לוודא שהוא יענש", היא מספרת, "הוא ניסה להחזיר לי אבל לבסוף הוא נכנע. הוא ביקש שאשחרר אותו והבטיח שיבוא איתי לתחנת המשטרה מרצונו, אך לא סמכתי עליו והמשכתי לגרור אותו לאורך כל הדרך. הצלחתי למסור אותו לידי המשטרה בלי לקבל עזרה מאף אחד".

ב"דיילי מייל" דווח שהמשטרה אישרה שהאוון צ'וד בן ה-25 נעצר באשמת תקיפה וממתין לשימוע. מאז המקרה הסטודנטית הפכה למודל לחיקוי עבור נשים בהודו, "אני לא חושבת שאני גיבורה, אבל אני חושבת שאנחנו, הנשים, צריכות ללמוד לעמוד על שלנו ולתת לגברים להבין שהם לא יכולים לעשות בנו מה שהם רוצים ולהתנהג אלינו כמו לחפצים שמותר לשחק בהם כשבא להם". הכי גירל פאואר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully