וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן 14 אנס את מורתו בשירותים - וערף את ראשה"

ארה"ב: פיליפ צ'יסם נאשם כי אנס את מורתו למתמטיקה, קולין ריצ'ר בת ה-24, רצח אותה והשליך את גופתה ביער. לאחר שהחליף בגדים, אכל ארוחת צהריים וראה סרט של וודי אלן

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

כתב אישום הוגש שלשום (חמישי) נגד פיליפ צ'יסם, נער בן 14, הנאשם שרצח את מורתו למתמטיקה, לאחר שאנס אותה בתא שירותים בתיכון דנבר, במדינת מסצ'וסטס בארצות הברית. כתב האישום מייחס לצ'יסם עבירות של רצח, אונס בנסיבות מחמירות ושוד מזוין. אתמול הוא הופיע לשימוע בבית המשפט.

גופתה של קולין ריצ'ר בת ה-24 נמצאה ב-23 באוקטובר באזור מיוער במרחק של כ-15 מטרים ממגרש הספורט של בית הספר. פקידי משטרה מקומיים מסרו כי ראשה של ריצ'ר נערף בסכין וכי על פניה נמצאו סימני אלימות.

התובע המחוזי ג'ונתן בלודג'ט סיפר כי צ'יסם אנס את ריצ'ר "באמצעות חפץ" ולאחר מכן גנב את האייפון שלה, את תחתוניה ואת כרטיסי האשראי שלה. "כתב האישום חושף פרטים מזעזעים ומעשים שאין מילים לתאר", אמר. "זהו צעד ראשון בתהליך ארוך שמטרתו להבטיח צדק לגברת ריצ'ר ולבני משפחה".

על פי כתב האישום, לאחר שרצח אותה, תועד צ'יסם במצלמות האבטחה של בית הספר כשהוא עוטה כפפות ומוציא את גופתה של ריצ'ר מהשירותים בתוך פח כחול על גלגלים. לאחר מכן, הוא הלך לביתו – שם החליף את בגדיו המוכתמים בדם. בהמשך אף אכל ארוחת צהריים וצפה סרט חדש של וודי אלן.

(עדכון ראשון: 17:18)

לקריאה נוספת:
אישום: ניסה לרצוח צעירה כי לא נענתה לחיזוריו
סין: רצח את גיסתו והשליך את תינוקה למים רותחים
זעזוע בקולורדו: פרסם תמונה עם בתו – ורצח אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully