וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בקולורדו: פרסם תמונה עם בתו – ורצח אותה

מריק מקוי ירה למוות בבתו בת השנה, וניסה להתאבד לאחר מריבה עם בת זוגו לשעבר שנמלטה מהמקום. רגעים ספורים לפני כן פרסם בפייסבוק: "אל תשפטו אותי, לא הייתה לי ברירה"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

רגעים בודדים לאחר שפרסם ביום שני בפייסבוק תמונה עם בתו – מריק מקוי, בן 21, ירה לפי החשד בפעוטה, מיה בת השנה, ומיד לאחר מכן ניסה להתאבד. אמה של מיה, קימפון "קים" פנטאוונגסה, בת 21, התעוררה בבהלה רגעים ספורים לפני כן בביתה בעיירה ווסטמינסטר בקולורדו, ארה"ב, ומצאה את האב עומד לצד מיטתה, אוחז באקדח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפר את צו ההרחקה. התמונה שפרסם מק'קוי עם בתו, רגעים ספורים לפני הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מריבה בין השניים, קים נמלטה לדירה שכנה, ומשם התקשרה למוקד החירום. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום מצאו את הפעוטה ירויה בראשה, יחד עם אביה, שירה בעצמו כמה פעמים ונפצע באורח אנוש. השניים הובהלו לבית החולים, שם נקבע מותה של מיה הקטנה. כוחות המשטרה אישרו כי נגד האב הוצא בעבר צו הרחקה מהדירה בשל אירוע אלים.

בדף הפייסבוק שלו פרסם מקוי כמה סטטוסים בבוקר האירוע, בהם ביקש, בין היתר: "אל תשפטו אותי, לא הייתה לי ברירה". הוא העלה שיר של הראפר המנוח טופאק, שנקרא "רק אלוהים יכול לשפוט אותי". בסטטוס אחר מאותו בוקר כתב: "אמרתי לך שאני לא יכול לחיות בלעדייך. חשבת שאני צוחק, אבל עכשיו אני ומיה בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק אלוהים יכול לשפוט אותי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מחוקרות המשטרה סיפרה לאתר "דיילי ניוז" האמריקני כי האם הייתה "בהיסטריה" כשגילתה את שאירע. "אנחנו מכבדים את אובדנה הטראגי של בתה", אמרה והוסיפה כי טרם תחקרו אותה בשל כך. האב עודנו מאושפז בבית החולים.

לקריאה נוספת
בריטניה: רצחה שלושה גברים וזרקה גופותיהם לתעלות
רנישה בת ה-19 נרצחה בירייה לפנים; היורה: ”בצדק”
מיסיסיפי בוערת: מי רצח את משפחת יוז-סמית’?

(עדכון ראשון: 23:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully