וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: רצחה שלושה גברים וזרקה גופותיהם לתעלות

שלוש גופות נמצאו דקורות במרץ ואפריל האחרונים. ג'ואנה דנהי, שנעצרה בחשד לרציחתם, הודתה במעשים המיוחסים לה - והשאירה את עורך הדין שלה המום. החשודים הנוספים מכחישים

ג'ואנה דנהי, בת 31, הודתה אתמול (שני) במשפטה ברצח שלושה גברים, שגופותיהם נמצאו בתעלות באזור קיימברידג'שייר, במערב אנגליה, במהלך החודשים מרץ ואפריל השנה. רשת BBC דיווחה כי הגופות נמצאו כשעליהן סימני דקירה.

דנהי הודתה ברצח לוקאש סלבוז'ווסקי, בן 31, בין 19 ו-29 במרץ. נתיחה שלאחר המוות העלתה כי הוא נדקר בלבו. בנוסף, דנהי רצחה את קווין לי, בן 48, ואת ג'ון צ'אפמן, בן 56, במהלך יום אחד, 29 במרץ. לי מת מדקירה בבית החזה, וצ'פמן נדקר בצוואר ובחזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא חוזרת רק כדי להגיד את אותם הדברים". ג'ואנה דנהי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הודיתי באשמה, וזהו זה", אמר דנהי לשופט. בנוסף לאישום בנוגע לרצח המשולש, היא הודתה בשני אישומים נוספים של ניסיון רצח, והצהירה כי היא מנעה קבורה מכובדת של שלושת קורבנותיה. פרקליטה אמר בתגובה: "לא ציפינו שהקראת כתב האישום תתנהל בצורה זו".

הפרקליט הופתע מהחלטתה הבלתי-צפויה של דנהי, וביקש מהשופט לדחות את המשך ההליכים בכמה ימים. הנאשמת קטעה את דבריו ואמרה: "אני לא חוזרת לפה רק כדי להגיד שוב את אותם הדברים. זו דרך ממש ארוכה רק בשביל להגיד את אותו הדבר שכבר אמרתי".

בן זוגה של דנהי, גרי ריצ'ארדס, בן 47, מואשם במעורבות בהשלכת גופותיהם של הקורבנות וניסיון רצח של שני בני אדם נוספים, אך הוא הכחיש את האישומים נגדו. שני חשודים נוספים במעורבות בפרשה הכחישו את מעורבותם.

לקריאה נוספת
רנישה בת ה-19 נרצחה בירייה לפנים; היורה: "בצדק"
הכלב הביא הביתה רגל אנושית - וחקירת רצח נפתחה
העדות שתזכה את "הרוצחת הסקסית" אחת ולתמיד?

(עדכון ראשון: 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully