וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח צעירה כי לא נענתה לחיזוריו

קובי מנדל

21.11.2013 / 15:58

עמאר סואעד, בן 23 מהכפר נחף, נאשם כי דקר ופצע קשה מתנדבת שירות לאומי בתחנת המשטרה בכרמיאל, כיוון שסירבה לתת לו את מספר הטלפון שלה. הוא ארב לה בשעת בוקר ותקף אותה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד עמאר סואעד, בן 23 מהכפר נחף ליד כרמיאל, בגין ניסיון רצח מתנדבת בשירות לאומי, בת 19, המשרתת בתחנת המשטרה בכרמיאל. המתנדבת, שעל פי כתב האישום נדקרה על ידי סואעד, נפצעה באורח קשה. עוד עולה מכתב האישום כי סואעד, המרצה עונש של עבודות שירות בתחנת המשטרה בכרמיאל, ביקש מהמתנדבת את מספר הטלפון שלה כמה פעמים, והיא סירבה לכך כמה פעמים. היא הסבירה לו כי היא לא מעוניינת בקשר עמו ואף דיווחה על כך לממונה עליה בתחנת המשטרה. הממונה שוחח עם סואעד בנושא והתרה בו שיחדל ממעשיו, אך סואעד, לפי כתב האישום, עקב אחר המתנדבת במשך זמן מה.

לפני כשבועיים הוא הגיע לתחנת המשטרה בשעת בוקר, כשסכין מטבח באורך 30 סנטימטרים על גופו. הוא המתין למתנדבת ברחוב החרושת, סמוך למבנה התחנה במקום שבו היא נהגה לחנות את מכוניתה. כאשר המתנדבת הגיעה לתחנה, סואעד ניגש אליה, פתח את דלת המכונית ודקר אותה בחזה. המתנדבת ניסתה להתגונן מפניו אך סואעד הוציא אותה מהמכונית והמשיך לדקור אותה. הוא נמלט מהמקום לא לפני שלקח את הטלפון הסלולרי של המתנדבת, אך נעצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully