וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: רצח את גיסתו והשליך את תינוקה למים רותחים

סאן צ'אנג'ון צפוי לעמוד בפני כיתות יורים כיוון שהודה בשיסוף גרונה של גיסתו והשלכת התינוק הנאבק על חייו לסיר מים רותחים בגלל סכסוך כספי. "שלא יצפה לרחמי בית המשפט"

זעזוע בסין: סאן צ'אנג'ון, תושב מחוז ליאניג שבצפון-מזרח המדינה עומד למשפט בגין רצח גיסתו, ואם לא די בכך, בגין השלכת תינוקה – בן שלושה חודשים בלבד, לסיר מים רותחים. מצבו של התינוק, המאושפז בבית חולים, מוגדר אנוש. על פי המסתמן בית המשפט צפוי לגזור על הגיס עונש מוות. העיתון הבריטי "דיילי מייל" דיווח אתמול (רביעי) כי מחקירת המשטרה המקומית עולה כי במהלך ויכוח שהתפתח בין סאן לבין גיסתו – שו שיאולי, בביתה, סאן נטל סכין מטבח, שיסף את גרונה ונמלט מהמקום לבית אביו הסמוך - שם השליך את התינוק למים הרותחים.

שכנים ששמעו את זעקותיה של הגיסה, שהתבוססה בדמה, הזעיקו את המשטרה, אשר אנשיה עצרו את סאן בבית אביו. "נכנסתי לבית השכנים וזה נראה כמו מרחץ דמים", סיפר שכן. המשטרה המקומית הודיעה כי הגיס הודה בחקירתו במעשים, והסביר כי רצח את האישה בגלל מחלוקת על כסף. התינוק, הנאבק על חייו בבית חולים מקומי, סובל מכוויות קשות ברוב חלקי גופו.

אביו של סאן אושפז אף הוא כיוון שנכווה בידיו בעת שניסה להציל את התינוק. דובר המשטרה המקומית סיפר לכלי תקשורת מקומיים כי סאן לא יכול לצפות לרחמי בית המשפט בשל מעשיו שזעזעו את המדינה כולה. "אנחנו לא רגילים למעשים חסרי רגישות כל כך כלפי חסרי ישע בסין", הסביר הדובר. "הוא לא יכול לצפות לרחמי בית המשפט". על פי ההערכות בסין, סאן צפוי לעמוד בפני כיתת יורים בשל מעשיו, ואיבריו ייתרמו להשתלות.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • רצח
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully