וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שהן הולכות להרוג אותי": הגבר שהוטרד מינית ע"י נשים מדבר

25.11.2015 / 10:00

וושינגטון ת'ארפ, הפך לכוכב בלע כורחו, לאחר שהוטרד מינית ע"י שתי נשים בסופרמרקט. כעת הוא מדבר לראשונה על החוויה שעברה עליו: "נאלצתי לנוס על נפשי, חששתי לחיי". אחת המטרידות נעצרה, השנייה עדיין מסתובבת חופשי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

DC Metro Police Department

בשבעה באוקטובר עלה לרשת סרטון שזעזע את ארצות הברית. בסרטון נראות שתי צעירות מטרידות מינית לקוחות בסופרמרקט בוושינגטון. הן נקלטו במצלמות האבטחה כשהן תוקפות מינית גבר שקנה במקום. בסרטון נראית אחת הנשים כשהיא מנסה לנשק אותו, לגעת באיבריו האינטימיים ומלטפת אותו. האישה השנייה העניקה לו ריקוד טוורקינג מפתיע, כשכל אותו הזמן מנסה הגבר האומלל לחמוק מהשתיים.

הגבר, שסירב להיחשף תחילה, החליט לפרוק את אשר על ליבו בראיון בתקשורת האמריקאית. שמו וושינגטון ת'ארפ, והוא מורה בן 40. "חשבתי לעצמי, לעזאזל, הן הולכות להרוג אותי", אמר ת'ארפ שנס על נפשו מהחנות, כששתי הנשים דלקו אחריו וניסו להיכנס למכוניתו. "חששתי לחיי", הוא הוסיף.

צפו בראיון המלא

הוא סיפר שכל המקרה היה הרבה יותר מפחיד מזה שתועד במצלמות האבטחה ונמשך כעשר דקות - בתוך ומחוץ לסופרמרקט. הוא טען שהנשים עקבו אחריו והוא חשש שהן עומדות לשדוד אותו או לפגוע בו פיזית.

המשטרה פתחה בחיפוש אחרי שתי הנשים והצליחה לאתר אחת מהן - אניה מרי נייט, בת 22 מלאס וגאס והיא הואשמה בתקיפה מינית מדרגה שלישית. האישה השניה עדיין נמלטת מידי רשויות החוק.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

חפנו ורקדו טוורקינג: שתי נשים הטרידו מינית גברים בסופרמרקט

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטווירקינג היה רק חלק קטן מההטרדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully