וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה התרגיל: הכירו את הקשיש הגמיש ביותר בעולם

18.11.2015 / 12:23

האיש הגמיש מאינדונזיה יכול לכופף ולסובב איברים בגופו ב-180 מעלות - ומה שמבדיל אותו מאינספור אנשים גמישים אחרים בעולם זה שהוא עושה את זה בגיל המופלג - 68. צפו בו בפעולה

צילום מסך

מבא בזאן ניחן בגמישות יתרה המאפשרת לו לסובב כל חלק בגופו ב-180 מעלות. העובדה שהוא מסוגל להדגים את כישוריו גם היום, כשהוא בן 68, הופכת אותו לקשיש הגמיש ביותר בעולם.

בזאן, סבא ל-16 נכדים, הוא תושב קלימנטן שבאינדונזיה, והוא מצליח לסובב את רגליו ולהגיע איתם לכל מקום שאתם רק יכולים לדמיין לעצמכם. הוא אפילו מסוגל להיכנס לתוך חבית צרה בקוטר 50 ס"מ בלבד - ואנחנו שוב מזכירים לכם - הבנאדם בן 68.

איש קשיש גמיש. צילום מסך
האיש הקשיש הגמיש בעולם/צילום מסך

בזאן גילה את כישריו במהלך מסע דיג כשהיה בן 11. הוא פצע את עצמו כשדרך על קוץ ובמקום להתכופף כדי לבדוק על מה דרך, הוא פשוט סובב את הרגל אל פניו בזווית לא טבעית והבהיל את החברים שלו למוות. אז כולם חשבו שהוא נפצע כל כך קשה שהרגל שלו יצאה מהמקום, אבל בזאן ידע שזה לא העניין והחל לחקור את נפלאות הגוף שלו.

באמצע שנות ה-20 החל בזאן להופיע בפני קהל. אחד הפעלולים הידועים שלו נקרא "העוף הצלוי", בו הוא נשכב על הגב ומניח את רגליו על בטנו. נשמע כואב? מתברר שהפנסיונר החמוד שלנו טוען שבזמן שאחרים נורא מזדעזעים מהמעשים שלו - הוא לא מרגיש דבר. אנחנו פשוט מעריצים אותו.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

צפו בכשרון הבלתי יאמן של האישה הגמישה בעולם

לכתבה המלאה

הנה הוא בפעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully