וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפנו ורקדו טוורקינג: שתי נשים הטרידו מינית גברים בסופרמרקט

11.11.2015 / 16:30

מצלמות אבטחה שהוצבו בסופרמרקט בושינגטון תיעדו שתי שנים כשהן חופנות ומנשקות גברים בניגוד לרצונם. אחת מהם הגדילה לעשות והעניקה ללקוח תמים טוורקינג ליד מדפי החטיפים. לאן הגענו?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

DC Metro Police Department

נפתח בנתון מפתיע: על פי הסטטיסטיקה בעולם המערבי, אחד מכל שבעה גברים נפל קורבן לתקיפה מינית בשלב כזה או אחר של חייו. למרבה הצער, הנושא לא מדובר מספיק וחלק גדול מהגברים לא מדווחים שהותקפו על ידי נשים כיוון שהדבר אינו נחשב "גברי".

השבוע הנושא עלה לכותרות בארצות הברית, לאחר ששתי צעירות שנכנסו לסופרמרקט בוושינגטון נקלטו במצלמות האבטחה כשהן תוקפות מינית גבר שקנה במקום. בסרטון נראית אחת הנשים כשהיא מנסה לנשק אותו, לגעת באיבריו האינטימיים ומלטפת אותו. האישה השניה העניקה לו ריקוד טוורקינג מפתיע, כשכל אותו הזמן מנסה הגבר האומלל לחמוק מהשתיים.

עקבו אחריי "אסור לפספס" בפייסבוק

נשים מטרידות מינית. צילום מסך
"הרגשתי מחולל ומושפל"/צילום מסך

המשטרה פתחה בחיפוש אחרי שתי הנשים והצליחה לאתר אחת מהן - אניה מרי נייט, בת 22 מלאס וגאס והיא הואשמה בתקיפה מינית מדרגה שלישית. האישה השניה עדיין נמלטת מידי רשויות החוק.

הקורבן התמים סיפר לרשת News4, על התקיפה ואמר כי הוא "הרגשתי מחולל ומושפל. כשתופסים לך את איברי המין בלי רשות - לא משנה מי עושה את זה".

עוד באותו נושא

האם המגישה הוטרדה מינית בשידור חי או שזה היה מתוכנן מראש?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully